whatsapp
الو اپلای
بهترین هتل های ترکیه

نویسنده :  شیوا داداش زاده

بروزرسانی شده در :  21 آبان 1399

تعداد نظرات :  0

بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ترکیه را سعی شده است در این مقاله معرفی کنیم. در سال های اخیر ترکیه توانسته است با سرمایه گذاری مناسب در صنعت توریسم مقصد بسیاری از گردشگران خارجی باشد. ترکیه به دلیل داشتن طبیعت زیبا از یک سمت و همچنین هزینه های مناسب جهت اقامت از سوی دیگر بسیاری از گردشگران خارجی را از جای جای دنیا به خود جذب کرده است.

در این میان شما می توانید شاهد افراد مختلف با درآمدهای متفاوت در سطح شهرهای ترکیه باشید. این بدین معنی است که کشور ترکیه فقط مقصد گردشگران پولدار و مرفه نیست بلکه افراد با هر سطح درآمدی می توانند به نسبت خوبی از امکانات توریستی ترکیه برخوردار باشند.

ترکیه به لحاظ استراتژیک در مسیرهای دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد. بسیاری از گردشگران ترکیه را با عناوین فوق توصیف می کنند: کشوری با زیبایی های طبیعی فراوان، جاذبه های دیدنی، معماری نفس گیر و مکان های فرهنگی خیره کننده.

از شیوه زندگی عجیب و غریب در ساحل دریاچه بدروم، به مساجد باشکوه و موزه های نفیس در استانبول، به منظره های گسترده ای از استاپ های کاپادوکیا، طعم و مزه هایی که در هیج جای دیگر دنیا نمی توانید شاهد باشید. شما می توانید بهترین هتل های ترکیه را با هتل های لوکس دیگر جاهای دنیا به راحتی مقایسه کنید.

در این میان صنعت هتل داری یکی از صنعت های پردرآمد در ترکیه می باشد. شما می توانید شاهد هتل های گران قیمت بین المللی در ترکیه از یک سمت باشید و هتل های ۳ ستاره از سمت دیگر که در نوع خود خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارایه می کنند.

در این مقاله سعی شده است شما را با  گرانترین و بهترین هتل های ترکیه آشنا کنیم:

بهترین هتل های ترکیه

۱.هتل Caresse

این هتل یک مجموعه گردشگری لوکس و بسیار جذاب و ساحلی در قلب بدروم می باشد که در ژوئیه 2015 افتتاح شد. این هتل در نزدیکی قلعه تاریخی بدروم قرار دارد. این هتل زیبا و منحصر به فرد دارای 67 اتاق، 9 سوئیت و ویلاهای اختصاصی بسیار لوکس می باشد.

امکانات عالی، فن آوری مدرن، مبلمان لوکس، بالکن یا تراس خصوصی و دیدنی های جذاب از دریای اژه می تواند بسیاری از گردشگرانی که قصد اقامت در بدروم را دارند به خود جذب نمایند. علاوه بر این شما می توانید از امکانات رفاهی این هتل به مانند حمام های معطر نیز استفاده نمایید.

که مفهوم راحتی و شادی را به تصویر می کشد. فراموش نکنید که برای استفاده از آبگرم های فوق العاده، که یک محراب آرامش برای گردشگران می تواند باشد می توانید با دفتر هتل هماهنگ باشید. این هتل جزء ۱۰ هتل برتر در بدروم قرار دارد و جایزه های زیادی را به خود اختصاص داده است. البته که به طور یقین جزء بهترین هتل های ترکیه نیز قرار دارد.

وب سایت هتل: www.caresses.com.tr

بهترین هتل های ترکیه

۲. هتل KEMPINSKI

هتل Kempinski در غار خصوصی با سواحل خصوصی آبی واقع شده است و به مهمانان خود یک تعطیلات منحصر به فرد و لوکس ارائه می دهد. این هتل مسافران را با معماری سفید و زرق و برق دار، چوب های طبیعی و استخرهای آبی فیروزه پذیرش می کند.

149 اتاق و 24 سوئیت دارای پنجره هایی از کف تا سقف با بالکن های بیرون از اتاق یا تراس هایی که آب آبی فیروزه ای خلیج Gokova را نشانه گرفته اند. این هتل استراحتگاهی بی نظیر با یک تنوع غنی از رستوران های متنوع، کافه ها و همچنین آبگرم  های فوق العاده و امکاناتVIP است. این هتل نیز در لیست ۱۰ هتل برتر و لوکس و بهترین هتل های ترکیه قرار دارد.

وب سایت هتل: www.kempinski.com

بهترین هتل های ترکیه

3.هتل FOUR SEASONS در استانبول

هتلFOUR SEASONS در بوسورو واقع در یکی از زیباترین محله های استانبول، یک قصر قرن نوزدهم است که به عنوان یک مجتمع مسکونی لوکس و راحتی تبدیل  به هتل شده است. 145 اتاق مهمان و 25 سوئیت ترکیبی از معماری عثمانی و مبلمان معاصر است.

سالن های بسیار زیبا استخرهای زیرزمینی (با موسیقی کلاسیک زیر آب) و حمام های کلاسیک و عثمانی را نباید از دست داد. تماشای غروب خورشید از تراس با کاشی های سفید و یا از استخر بیرونی با یک لیوان نوشیدنی می تواند از تجربه های فراموش نشدنی برای هر گردشگری باشد. این هتل نیز جزء ۱۰ هتل برتر و بهترین هتل های ترکیه می باشد.

وب سایت هتل: www.fourseasons.com

بهترین هتل های ترکیه

4. هتل ماریس

هتل ماریس بر روی تپه ای در شبه جزیره باشکوه Datça، جایی که دریای اژه و دریای مدیترانه همدیگر را ملاقات می کنند، در جزیره بدروم واقع شده است. مناظر این هتل در شبانه روز می تواند منظره های منحصر به فردی را برای هر بیننده ای به ارمغان بیاورد.

دیدنی های جذاب، جزایر کوچک، جنگل های کاج لذت بخش، کوه های آتشفشانی، آب های کریستال شفاف و پنج سواحل خصوصی طبیعی زیبا، در یکی از بهترین هتل های ترکیه تجربه های لذت بخش و زیبا، در عین حال آرامش را به شما می بخشد.

هتل ماریس دارای 193 اتاق بزرگ، لوکس، یک سوئیت مجلل دو نفره و یک ویلا منحصر به فرد است که همه آنها به طور خاص برای فرار  گردشگران از فضاهای شهری و صنعتی و آرامش طراحی شده اند و صد البته که این هتل دارای وان های حمام با نمایش های نفس گیر و اختصاصی می باشد. که این هتل را در مقام بهترین هتل های ترکیه قرار داده است.

وب سایت هتل: www.dmarisbay.com.tr

بهترین هتل های ترکیه

۵. هتل ARIANA SUSTAINABL

این هتل در Cappadocia در قلب Anatolia باستان، قرار دارد. کاپودوکیا یکی از گهواره های تمدن بشر می باشد.این هتل در شهری قرار دارد که جزء اولین شهرهای در تاریخ جهان است و حدود 5000 سال قبل از میلاد قدمت دارد. Ariana Lodge، یک هتل بسیار لوکس می باشد، که به نام الهه خورشید باستانی نامگذاری شده است، این هتل در مناظر باستانی غوطه ور است.

باغ های زیبا در دامنه تپه و در کنار این هتل قرار دارند، فضای داخلی این هتل یک فضای پر از نور است، طراحی بی نظیر که تلفیقی از سبک های کلاسیک با طراحی مدرن است به این هتل فضای زیبایی را اضافه کرده است. که سبب شده است در زمره ی بهترین هتل های ترکیه قرار گرفته شود.

بهترین هتل های ترکیه

۶. هتل AMANRUYA

منطقه دریای اژه ترکیه با مناظر طبیعی چشمگیر، جنگل های کاج باستانی و خلیج های کوچک و زیبا می تواند نوجه هر توریستی را به خود جلب نماید. یکی از این خلیج ها در شبه جزیره بدروم است که به Amanruya ملقب شده است. Amanruya پس از واژه سانسکریت برای صلح، aman و کلمه ترک برای رویای نامگذاری شده است و متعلق به مجموعه Aman Resorts، نام تجاری منحصر به فرد هتل های جهان است.

که البته بهترین هتل های ترکیه را نیز در دست خود قرار داده است. معماری این هتل با الهام از معماری محلی سنتی ساخته شده است البته لازم به ذکر است که طرح و ویژگی برجسته ی  روستا و هتل آمانرویا  کلبه های سنگی هستند که در عصر معاصر ساخته شده اند. هر کدام از این خانه ها با یک باغ خصوصی و استخر شنای اختصاصی که  از سنگ مرمر ساخته شده اند و نمایش های خیره کننده در جنگل ها و خط ساحلی را برای هر بیننده ای ایجاد می کنند احاطه شده اند.

وب سایت هتل: www.aman.com

بهترین هتل های ترکیه

۷.هتل Argos

این هتل واقع در قلب Cappadocia در محل یک صومعه باستانی در روستای Old Ušhisar قرار گرفته است، Argos در Cappadocia باقی مانده از بقایای خانه های تاریخی می باشد، البته لازم به یادآوری می باشد که تونل های زیرزمینی و غارها به دقت بازسازی شده اند تا مهمانان را نه تنها با مکان های مناسب برای اقامت بلکه چشم انداز منحصر به فرد از که برای دیدن این منظره  جادویی استفاده می شود را شگفت زده نماید.

تمام جای جای به سبک های مختلف طراحی شده است. این هتل دارای امکانات فراوانی در 6 منظره ی مختلف است که بعضی از آنها شامل استخر هایی در غار خصوصی است.  البته که سالن هایی با گنبدهای بلند توانسته است توجه مهمانان را در  کنسرتهای منحصر به فرد در پوشش ملی تاریخی به خود جلب نماید. این امکانات سبب شده است که هتل آگروس در زمره ی بهترین هتل های ترکیه قرار بگیرد.

وب سایت هتل: www.argosincappadocia.com

بهترین هتل های ترکیه

۸. هتل ST REGIS استانبول

این هتل منحصر به فرد در قلب استانبول و در محله Nisantasi واقع شده است، St Regis استانبول هتلی بسیار تماشایی است که توسط مغازه ها، ناهار خوری های زیبا، هنر، و سرگرمی احاطه شده است. این ملک دارای دو رستوران مجلل است: محل برگزاری مراسم تشییع جنازه در فضای باز و یک رستوران مجلل فرانسوی می باشد.

118 تاق های بسیار مجلل و لوکس – از جمله 10 سوئیت، که یکی از آنها توسط بنتلی معمار بسیار معروف دنیا طراحی شده است. این هتل دارای هویت منحصر به فرد و لوکس خود می باشد، ظرافت بی نظیر و فضای دل انگیز چشم همه مهمانان را به خود خیره کرده است. تمام مهمانان این هتل می توانند از سطح بالایی از خدمات لذت ببرند. این هتل در که سال گذشته به نمایش گذاشته شده است و یکی از لوکس ترین و مشهورترین هتل های شهر استانبول و ترکیه می باشد.

وب سایت هتل: www.marriott.com

بهترین هتل های ترکیه

9. هتل BODRUM BY PARAMOUNT HOTELS & RESORTS

این هتل در کنار ساحل دیدنی بدروم و در قلب دریای اژه با چشم انداز، بسیار زیبا قرار دارد. هتل استثنایی “باندروم”، که قبلا “ساحل طلایی” و “Jumeirah Bodrum” شناخته می شد، در قلب طبیعت و مابین دریا اژه و  نیکلوهو کوه واقع شده است. محل اقامت مسافران شامل سوئیت های شیک و مجلل و ویلاهای عجیب و زیبا، ساحل خصوصی و مجموعه ای از بهترین برندها، ناهار خوری و مکان هایی برای سرگرمی گردشگران می باشد.

این استراحتگاه که به تکه ای از بهشت شهرت دارد می تواند مسافرت و اقامت لذت بخشی را برای هر کدام از گردشگران ایجاد نماید. دکوراسیون های خاص با سبک های عجیب و غریب همچنین غذاهایی با طعم و مزه های متفاوت که در هیچ کجای دیگر تجربه نکرد اید می تواند برای هر توریستی جذابیت های بی پایان داشته باشد.

تا سال 2016، این هتل توسط گروه هتلهای منحصر به فرد جمیرا اداره می شود که همچنین دارای هتل لوکس برج العرب در دبی است اما در حال حاضر مدیریت هتل ها و استراحتگاه ها زیر نظر شرکت پارامونت  می باشد.

وب سایت هتل: www.thebodrumbyphr

بهترین هتل های ترکیه

۱۰.هتلMandarin Oriental

این هتل بسیار زیبا و منحصر به فرد ساحلی در بدروم واقع شده است. دو ساحل اختصاصی، تعدادی از رستوران های پرطرفدار افسانه ای، یک آبگرم درجه یک و همچنین اتاق های بسیار زیبا و شیک، سوئیت و ویلا این هتل را از بسیاری از هتل های دیگر مجزا کرده است. این هتل ۶ ستاره مجلل و بسیار لوکس هم از نظر اقامتی و هم خدمات بسیار حرفه ای نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

اگر شما نیاز به یک تفریح ساحلی لوکس در اطراف حوضه مدیترانه دارید، این هتل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هتل نیز جزء بهترین هتل های ترکیه می باشد.

وب سایت هتل: www.mandarinoriental.com

بهترین هتل های ترکیه

 

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
3.9 از 5 با 8 رای

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .