whatsapp
الو اپلای
حواله به آمریکا

نویسنده :  شیوا داداش زاده

بروزرسانی شده در :  27 فروردین 1403

تعداد نظرات :  9

حواله به آمریکا

حواله به آمریکا برای کسانی که قصد سفر، مهاجرت، تحصیل و تجارت به کشور آمریکا را دارند یکی از مطمئن ترین روش ها است. اما به دلیل عدم دسترسی به بانک های دنیا و وجود تحریم ها حواله دلاری به سادگی امکان پذیر نیست، اما موسسه الواپلای برای حل این مشکل حواله ها را به ساده ترین و مطمئن ترین حالت ممکن انجام می دهد .

دنیای مالی جهانی به سرعت در حال تغییر است. این بدان معناست که فرصت های بسیار خوبی برای حواله به آمریکا به ساده ترین، ارزانترین و انعطاف پذیرترین روش ها وجود دارد. بانک ها به دلیل خدمات گران قیمت دیگر گزینه مناسبی برای ارسال حواله ارزی نیستند.

ارسال حواله از طریق موسسات دیگر خطراتی نیز به همراه دارد و انتخاب اشتباه می تواند برای شما هزینه بهمراه داشته باشد. الواپلای تمام گزینه های حواله به آمریکا را بررسی کرده و به شما مناسب ترین راهکار را پیشنهاد میدهد.

حواله دلار (آمریکا)

انتقال حواله از حساب ایران شما به حساب شرکت یا حساب شخص به هر کشور یا بالعکس صورت پذیرد از حواله دلار استفاده می شود. موسسه الواپلای طبق تقاضای شما عزیزان از بانک های کارگزار خود در کشور مقصد حواله دلاری را صادر و آن بانک مبلغ را به حساب مورد نظر واریز می نماید .

حواله به 2 صورت انجام میشود :

  • دلار به خارج از کشور انتقال پیدا می کند که حواله دلار صادراتی می شود .
  • دلار به داخل کشور انتقال پیدا می کند که حواله دلار وارداتی محسوب می شود .

نحوه و زمان انتقال حواله نیز به دسته های مختلف تقسیم بندی میشود :

  • حواله مستقیم : این نوع حواله انتقال سریع ارز را برای شرکت یا شخص در بستر سوئیفت دارد .
  • حواله غیر مستقیم : این نوع حواله نیز به صورت زمان بندی شده است در تاریخ معین و برای مقدار مشخص ارز می باشد .

الزامات حواله ارزی

جهانی شدن، سفر و کار از راه دور، دنیا را تبدیل به یک دهکده جهانی کرده است. و این بدان معناست که دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به پول در یک کشور و ارز دیگر نیاز داشته باشید. در اینجا تنها تعدادی از آن دلایل ذکر شده است.

  • تبدیل ریال شما به ارز کشور مقصد برای خرج کردن در هنگام زندگی یا سفر به خارج.
  • ارسال پول برای دوستان یا خانواده در کشوری دیگر.
  • خرید از فروشگاه های خارجی، از خرید قالب های تم فارست گرفته تا خرید کتاب و اجناس آرایشی و بهداشتی از آمازون
  • سرمایه گذاری در خارج از کشور شامل ثبت شرکت، خرید ملک، خرید بیزنس و سایر سرمایه گذاری ها.
  • پرداخت هزینه های تحصیل بین المللی، ثبت ازدواج بین الملل و …
  • پرداخت و یا دریافت ارز بابت پروژه های کاری

سرویس های انتقال حواله دلار آمریکا

تمامی سرویس های انتقال ارزی دارای سقف و محدودیت ها برای معاملات هستند ، در جابجایی های مبالغ کلان باید اطلاعات کاملی را در مورد سقف و شرایط  هر یک از سرویس های انتقال کسب نمایید . نحوه ارسال و کشور مقصد و مقدار ارز انتقالی در کارمزد حواله دلار متفاوت بوده و زمان انتقال نیز بسته به شرایط  و عوامل مختلف بین 3 تا 6 روز کاری زمان می برد .

حواله دلار وسترن یونیون (Western Union)

این نوع روش در انتقال فوری پول به خارج پر استفاده است ، در این نوع انتقال فوری هیچ نیازی به شماره حساب بانکی بین المللی ، نه گیرنده نه فرستنده نیست ، سریعترین راه انتقال ارزی در ضمن سادگی و سهولت به حساب می آید ، پس از تعیین مبلغ حواله دلار کد 10 رقمی دریافت می کنید که بواسطه آن می توان ارسال را انجام داد .

حواله به آمریکا از طریق وسترن یونیون

حواله داخلی (Cash Deposit)

مطمئن ترین و سریعترین روش انتقال است . در این نوع روش حواله از داخل آمریکا انجام می شود و معلق ماندن و امکان مسدود شدن از سوی سازمان های نظارت بر کنترل داراییهای خارجی و بانک ها رد می شود . حوالات در مبالغ بالا در چند پارت به جهت اطمینان ارسال می گردد.

حواله براساس خدمات (PayPal)

شرکت سهامی عام است که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت های مهمی را دارد . این سامانه را می توان جایگزین روش های قدیمی چون چک نمود ، سرعت انتقال فوق العاده ای دارد و بصورت اینترنتی می باشد . این سامانه خدمات خود را به کاربران کشورهایی چون : ایران ( به دلیل تحریم اقتصادی ) ، غنا ، ترکیه ، عراق ، افغانستان ، پاکستان ارائه نمی دهد .

حواله به آمریکا از طریق پی پال

حواله مانی گرام (Money Gram)

این روش مشابه روش وسترن یونیون بوده و فقط تفاوت های جزئی با هم دارند ، در این روش نیز حواله ها به صورت آنی و بدون هیچ نیازی به اطلاعات مالی و بانکی ارسال می گردد . جزوه بهترین سیستم های مالی جهان است که در ضمن امنیت و سادگی مراحل و زمان ارسال را کوتاه می نماید . این روش نیز مانند وسترن یونیون پس از تعیین مبلغ حواله دلار و مشخصات گیرنده کد 8 رقمی دریافت می شود که بواسطه آن می توان ارسال را از طریق شعبات مانی گرام انجام داد.

حواله به آمریکا از طریق مانی گرام

سریع ترین روش حواله به آمریکا

اگر محدودیت زمانی برای انتقال پول دارید و می خواهید سرویسی را انتخاب کنید که بلافاصله یا حداقل در همان روز پول شما را حواله کند.  از سرویس های ورلدرمیت، زوم، وسترن یونیون استفاده نمایید. این سرویس ها در سریع ترین زمان ممکن با تضمین امنیت ارسال، پول شما را انتقال میدهند.

در ادامه سریعترین راههای حواله به آمریکا را با جزییات بیشتر بررسی میکنیم

ورلد رمیت  (World Remit)

ورلد رمیت دارای یک سامانه انتقال آنلاین پیشرفته است، ثبت نام در آن بسیار راحت است و شما از طریق گوشی همراه وارد سامانه می شوید و براحتی پول را انتقال میدهید. شما با دبیت کارت و کارت های پرداخت اعتباری میتوانید در این سامانه پول انتقال دهید.

این سامانه، مجوز اکثر کشورها را دارد و تضمین پرداخت ایمن را به مشتریان خود میدهد.

علاوه بر داشتن زمان تحویل خیلی سریع، ایجاد حساب کاربری در این سامانه بسیار سریع و آسان است. انتقال نقدی فوراً برای گیرنده در دسترس است. WorldRemit اغلب هزینه های کمتری برای مبادلات نقدی نسبت به رقبای خود دارد.

زوم (Xoom)

هدف Xoom ارسال پول به خارج از کشور به سریعترین روش ممکن است. بیشتر حواله ها بلافاصله برای گیرنده هنگام ثبت نام ارسال میشوند. Xoom از طریق PayPal اداره می شود و گزینه هایی برای دریافت پول نقد، سپرده های بانکی و تحویل مستقیم پول نقد به آدرس ارسالی شما را دارد.

مانی گرام (Money Gram)

یکی از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات حواله در سطح جهان است. مانی گرام اخیراً ارسال سریع (FastSend) را راه اندازی کرده است که پس از احراز هویت، یک کد 8 رقمی برای شما ارسال میکند که شما میتوانید پول را مستقیماً از طریق پیام متنی ارسال کنید.

وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون برای حواله به آمریکا به شما یک کد 10 رقمی ارائه میدهد که با ارسال این کد به شخص گیرنده، براحتی میتواند با ارئه مشخصات معتبر پول نقد را در تمام شعب وسترن یونیون دریافت نمایید.

این شرکت دارای شبکه جهانی گسترده ای است که مزایای آن را برای پول نقد به صورت حضوری و گزینه های تحویل وجه نقد ارائه می دهد این خدمات اغلب هزینه های بالاتر نسبت به خدمات کندتر خواهند داشت.

ارزان ترین راه حواله به آمریکا

اگر قصد دارید چندین انتقال را در مدت زمان معینی انجام دهید، به یک سرویس دهنده ثابت با هزینه های کم نیاز خواهید داشت.

در ادامه 3 روش ارسال پول بین المللی برای جلوگیری از هزینه های بالا را به شما معرفی میکنیم:

TransferWise

برای افرادی که مبالغ کمتری انتقال میدهند مناسب است. از طریق این وب سایت بدون مراجعه حضوری میتوانید آنلاین حواله ارسال نمایید. TransferWiseجزء ارزان ترین روش ها برای انتقال پول است.

OFX

OFX هرگز هزینه انتقال را دریافت نمی کند و نرخ ارز آنها می تواند برای مقدار زیادی (بیش از 25000 دلار) رقابتی باشد. در صورت نیاز به ارسال مقدار زیادی پول، این امر به نفع شما عمل می کند زیرا سایر شرکت ها ممکن است هزینه های خود را برای نقل و انتقالات بزرگ افزایش دهند. نکته منفی این است که آنها سریعترین نیستند، بنابراین اگر به خدمات یک روزه نیاز دارید ، باید سرویس های دیگری را جستجو کنید.

کریپتوکارنسی

برای انتقال پول از طریق رمز ارزها باید دو طرف در صرافی های معتبر رمز ارز ثبت نام و احراز هویت نمایید، سپس پول خود را از ریال تبدیل به تتر نمایید. و پول خود را از طریق رمزنگاری به کیف پول شخص مورد نظر ارسال نمایید. کارشناسان الواپلای با دریافت هزینه بسیار کم این انتقال را  از طریق اکانت های خود الواپلای برای شما انجام خواهند داد.

مطمئن ترین روش حواله به آمریکا

اکثر سرویس های بزرگ دارای امنیت و قابلیت اطمینان بالایی هستند، اما اگر نگران مسائل ایمنی هستید، اینها بهترین انتخاب برای شما است:

World Remit

وردرمیت خارج از لندن است و باید به مقررات دقیق انگلستان پایبند باشد. آنها از استانداردهای مالی (FCA)  پیروی می کنند ، که این امر باعث می شود  خدمات حواله ورلد رمیت از امنیت بیشتری برخوردار باشد. وردرمیت همچنین برنامه ای برای ارسال مستقیم پول از طریق تلفن همراه دارد.

بانک ها

به طور کلی، بانک ها متشکل از یک سازمان متمرکز با پروتکل های امنیتی بالا هستند. در اکثر کشورها، مقررات و ضمانت نامه های بانکی تضمین، محافظت از  پول و معاملات شما است. به طور سنتی، بانک ها یکی از معدود روش های مطمئن ارسال پول به خارج از کشور بودند.

امروزه رقابت زیادی وجود دارد که معمولاً می تواند بانک ها را در کارمزد، سهولت و سرعت شکست دهد. بابت هر انتقال پول بین المللی از طریق بانک، هزینه های هنگفتی برای شما متحمل میشود.

مطمئن ولی بسیار گران!

بهترین برنامه ها حواله به آمریکا

روش های جدیدی از خدمات حواله ارزی مستقیماً از تلفن هوشمند شما وجود دارد. این برنامه ها اغلب به راحتی راه اندازی می شوند، پشتیبانی مناسبی دارند و در هر ساعت از روز کار می کنند.

شما همیشه باید قبل از استفاده از هر سرویسی، میزان کارمزد  و عملکرد آن را با سایر سرویس ها مقایسه کنید.

OFX

 OFX یکی از بهترین برنامه های انتقال پول است. آنها وسیع ترین دسترسی را دارند و خدمات خود را در اکثر نقاط جهان (195 کشور) ارائه می دهند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نمی توانید با کارت اعتباری پرداخت کنید و هیچ گزینه ای برای ارسال پول نقد به آدرس گیرنده ندارد.

Remitly

 Remitly یک گزینه خوب برای مبالغ کم است. برنامه رمیتلی خوب طراحی شده و کاربر پسند است.آنها نظرات 5 ستاره بسیاری از مشتریان راضی را به خود جلب می کند. این برنامه به شما تاریخ و زمان دقیق دریافت پول شما با ضمانت بازگشت پول اعلام میکند. این برنامه برای تحویل پول به آسیا، آمریکای جنوبی یا آفریقا عالی است.

 PayPal/Xoom: ارزان ترین گزینه نیست، اما برنامه زوم برای سهولت استفاده و بر اساس تجربه کاربر طراحی شده است. نکته مهم این است که شما و گیرنده هر دو باید در حساب های PayPal ثبت نام کنید. پروسه ثبت نام در این سامانه سخت نیست اما زمان بر است. می توانید از موجودی PayPal یا پیوند به حساب بانکی برای حواله ارزی استفاده کنید.

خطرات هنگام ارسال پول به خارج از کشور

  • نرخ تبدیل
  • کلاهبرداران
  • هزینه های پنهان
  • محدودیت ها
  • تاخیر
  • نحوه عملکرد نرخ ارز بین المللی

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
3.9 از 5 با 7 رای

  • اخمد مهدی زاده

    1401-12-29 در 1:18 ب.ظ

    سلام من یک دیبت کارت در یکی از بانکهای امریکا باز کردم الان بخواهم بحسابم پول واریز کنم به چه طریقی میتوانم این کار را انجام دهم.

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 12:17 ق.ظ

      سلام
      از طریق صرافی ها

  • آق آوریلی تاقانی

    1401-07-12 در 1:39 ق.ظ

    با عرض سلام بنده در امریکا زندگی می‌کنم مقداری پول در حساب بانکی ایران به ریال دارم و می‌خوام به حساب امریکا بصورت دلار واریز کنم میتونین کمک کنین که چطور میتونم این مبلغ رو انتقال بدم

    • شیوا داداش زاده

      1401-07-12 در 11:47 ق.ظ

      سلام
      بله با شماره واتس آپ 09124061405 تماس بگیرید راهنایتتون کنند.

    • شیوا داداش زاده

      1401-07-14 در 11:33 ق.ظ

      سلامبا شماره 02188884645 تماس بگیرید راهنماییتون کنند.

  • مریم افتخاری

    1401-04-01 در 12:54 ق.ظ

    سلام اگه ماهی ۱۰میلیون به دخترم دانشجوتوامریکاپول بخوام واریزکنم کدوم بهترراحتتروکارمزدش کمتر

    • شیوا داداش زاده

      1401-04-04 در 3:04 ب.ظ

      سلام
      از طریق پایونیر و یا پیپل می تونید واریز کنید.

  • Marco kazmi

    1400-11-05 در 7:52 ب.ظ

    I want to transfer about $150000
    Can you assist me
    Thanks

    • شیوا داداش زاده

      1400-11-07 در 12:20 ق.ظ

      Yes
      Please call 00989124071406 to coordinate

تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .