whatsapp
الو اپلای
حواله به چین

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  3 آذر 1400

تعداد نظرات :  0

حواله به چین

حواله به چین ؛ روش‌هایی متعدد برای ایرانیان

مهاجرت به کشور چین به دلایل مختلفی مانند تحصیل در دانشگاه‌های برتر این کشور یا اقدام به خرید و واردات محصول از بازار چین در میان تمامی شهروندان کشورهای دنیا از جمله شهروندان ایرانی رواج پیدا کرده است. افراد مختلف برای این که ارز خود را به یوان یا دلار تبدیل کنند و وارد این کشور کنند نیاز دارند تا از روش‌هایی مانند استفاده از صرافی‌های معتبر استفاده کنند. از دلایل دیگری که افراد نیاز پیدا می‌کنند تا پول خود را به کشور چین حواله کنند، دریافت ویزاهای این کشور است. امروزه این عمل روش‌های متعددی دارد که هرکدام شرایط خاصی دارد. برای آشنایی با روش‌های حواله به چین در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چه مواقعی به حواله به چین نیاز پیدا می‌کنیم

همانطور که گفته شد امروزه کشور چین به دلایل مختلفی به یکی از کشورهایی تبدیل شده است که افراد خارج از این کشور مشتاق مهاجرت به آن هستند. برای مثال وجود برخی از بهترین دانشگاه‌های آسیا در کشور چین سبب شده است تا دانشجویان آسیایی و حتی اروپایی بسیاری به تحصیل در این کشور علاقه‌مند شوند. همچنین با توجه به این که امروزه چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا پس از کشور آمریکا را در اختیار دارد، از مقصدهای مهاجرتی بازرگانان برای خرید و فروش است.

حواله به چین

 

از دیگر مواقعی که جهت حواله به چین نیاز داریم تا سرمایه خود را به دلار یا یوان تبدیل کنیم، مهاجرت توریستی به این کشور است. البته راه‌های بهتری برای مهاجرت توریستی به کشور چین وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به تهیه گیفت‌کارت‌ها اشاره کرد. این گیفت‌کارت‌ها که معمولا به صورت آنلاین نیز قابل خریداری هستند تا مقدایر دو هزار دلار نیز یافت می‌شوند، شما با خرید این کارت‌ها می‌توانید به صورت آنی در کشور چین خرید کنید. البته روش‌های دیگری نیز برای مهاجران وجود دارد که می‌توانید با استفاده از خدمات الو اپلای از آن‌ها مطلع شوید.

انواع روش حواله به چین

روش‌های مختلفی وجود دارند که افراد می‌توانند نسبت به حواله به چین اقدام کنند. یکی از این روش‌های استفاده از حساب‌های بین‌المللی است. البته که در صورت نداشتن حساب بانکی بین‌المللی، استفاده از این روش برای مهاجرت‌های کوتاه مدت بی دلیل می‌باشد. داوطلبان باید با توجه به میزان سرمایه‌ای که نیاز دارند و مدت زمانی که قصد دارند در این کشور اقامت داشته باشند. در ادامه این بخش با انواع روش‌های سنتی و مدرن انتقال وجه به کشور چین آشنا می‌شویم.

افتتاح حساب در بانک‌های معتبر چین

همانطور که پیش از نیز گفته شد، داشتن یک حساب بین‌المللی یکی از بهترین راه‌های انتقال وجه به کشور چین است. روش دیگری نیز به مانند داشتن حساب بین‌المللی وجود دارد که داوطلبان می‌توانند از آن استفاده کنند و آن هم انتقال پول به یکی از حساب‌های بانکی چین است. برای حواله به چین از طریق این روش نیاز دارید تا حسابی در بانک‌های این کشور ایجاد کنید.

حواله به چین

 

برای افتتاح حساب در کشور چین باید به صورت حضوری اقدام کنید. این کار برای افرادی که ویزای این کشور را دارند، امری آسان است اما برای افرادی که ویزای چین ندارند، مراحل کمی دشوارتر می‌شود. از این مراحل می‌توان به اختیار کردن وکیل معتمد در کشور چین یا استفاده از ویزای کوتاه مدتی جهت افتتاح حساب در یکی از بانک‌های کشور چین اشاره کرد.

انتقال وجه به حساب خود در کشور چین در ایران نیز نیازمند یک حساب بین‌المللی است که ریال خود را به یوان یا دلار تبدیل کنید. برای انجام این کار می‌توانید ب صرافی‌های معتبر مراجعه کنید و به اندازه مبلغی که قصد دارید انتقال دهید به همراه شماره حساب بین‌المللی خود به کارمندان صرافی بپردازید.

حواله به چین

 

یکی از نکاتی که پیش از حواله به چین باید در نظر داشت، قوانین ارز در این کشور است. پیشنهاد می‌شود حتما پیش از اقدام به حواله پول به کشور چین تمامی قوانین تبادل ارز در این کشور را مطالعه کنید. برای مثال یکی از این قوانین این است که در صورت حواله بیش از 7.600 دلار به بانک‌های این کشور، آن بانک موظف است که به دولت گزارش دهد، به همین دلیل ممکن است روند انتقال پول شما کمی طولانی‌تر شود.

حواله به چین از طریق سوئیفت

حواله به چین از طریق وب‌سایت‌های آنلاین یکی از روش‌هایی است که امروزه در میان افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند، مرسوم شده است. یکی از بهترین این روش‌ها استفاده از سیستم سوئیفت می‌باشد. البته که این روش برای افرادی پیشنهاد می‌شود که قصد دارند مبلغ زیادی پول را با روشی امن به کشور چین انتقال دهند.

حواله به چین

 

برای حواله به چین با استفاده از پلتفرم سوئیفت باید به یک موسسه مالی معتبر یا صرافی مورد اعتماد مراجعه کنید. سپس مقدار پول خود را از طریق حساب آن موسسه به حساب خود در کشور چین واریز کنید. روند انجام حواله به چین با استفاده از روش سوئیفت نیازمند سه تا پنج روز کاری است. در نظر داشته باشید که استفاده از این روش به دلیل امنیت بالا ممکن است هزینه‌های اضافی زیادی برای شما داشته باشد.

حواله به چین از طریق وایر ترانسفر

از محبوب‌ترین روش‌های انتقال پول به کشور چین انتقال وجه الکترونیکی (Wire Transfer) است. این روش تنها به دلیل هزینه‌های زیاد آن به عنوان بهترین روش حواله وجه به کشور چین در نظر گرفته نشده است. باید بدانید که هر مقدار وجهی بخواهید با استفاده از وایر ترانسفر انتقال دهید، باید مبلغی حدود 40 دلار پرداخت کنید.

حواله به کره

 

زمان انتقال پول با استفاده از روش وایر ترانسفر از مزیت‌های استفاده از این روش است. با تمام شدن تمامی مراحل انتقال پول تا یک روز کاری وجه شما به حساب مورد نظر منتقل می‌شود. برای حواله به چین با استفاده از روش وایر ترانسفر تنها نیاز به Routing Number و شماره حساب دارید.

حواله به چین از طریق پرفکت مانی

استفاده از وب‌سایت پرفکت مانی برای ایرانیان به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی در سایت رسمی این موسسه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. با استفاده از این روش می‌توانید تبدیل ارز خود را به صورت آنلاین انجام دهید و به هر کشوری در دنیا مانند کشور چین انتقال دهید.

حواله به چین

 

استفاده از حساب کاربری در وب‌سایت پرفکت مانی و حواله به چین مزایای زیادی دارد. از این مزایا می‌توان به ایجاد حساب کاربری در کم‌ترین زمان ممکن، امکان دریافت وام‌های کاری و دریافت سود سالانه با نرخ سود چهار درصد اشاره کرد.

حواله به چین از طریق ارزهای دیجیتالی

یکی از روش‌هایی که در حال محبوب شدن در میان مردم است، انتقال وجه به کشور چین با استفاده از ارزهای دیجیتال است. این روش با توجه به این که پایداری کمی دارد، می‌تواند یکی از راحت‌ترین روش‌های انتقال پول به این کشور به حساب آید. توجه داشته باشید که اگر تجربه ورود به بازار ارزهای دیجیتال را نداشته‌اید، به هیچ وجه سمت این روش نروید.

استفاده از گیفت‌کارت‌ها

استفاده از گیفت‌کارت‌های دلاری یکی آسان‌ترین روش‌های انتقال پول به شکورهای خارجی مانند کشور چین است. این روش بیشتر برای افرادی توصیه می‌شود که نیاز به مقداری پول کمی در این کشورها دارند و معمولا برای گردشگری به چین مهاجرت می‌کنند. خرید و تحویل این گیفت‌کارت‌ها از سایت‌های معتبر به صورت تحویل آنی است و نیازی به تبدیل کردن ریال به دلار یا یوان ندارد.

معرفی بهترین بانک‌های چین برای انتقال پول

یکی از موارد مهمی که باید پیش از انتقال وجه به حساب خود در کشور چین در نظر داشته باشید. انتخاب یک بانک مناسب و محبوب در میان افراد بین‌المللی است. این مورد را جهت ایمن کردن هرچه بیشتر این روش باید در نظر گرفت. در حقیقت اکثر بانک‌های چینی برای انتقال وجه مناسب هستند اما برخی از این بانک‌ها را می‌توان به عنوان معتبرترین بانک‌های این کشور در نظر گرفت. در این بخش از مطلب قصد داریم چندین بانک معتبر در کشور چین را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بانک صنعتی و بازرگانی چین

بانک صنعتی و بازرگانی چین (Industrial and Commercial Bank of China) بهترین بانک موجود در این کشور به انتخاب بسیار از موسسه‌های معبتر سرمایه‌گذاری است. جالب است بدانید که این بانک بزرگ‌ترین بانک چندملیتی در جهان نیز می‌باشد که ارزشی بیش از 5.1 ترلیارد دلار در سال 2021 دارد. بانک صنتعی و بازرگانی چین بیش از 440 هزار کارمند فعال در شعب خود دارد.

حواله به چین

 

بانک صنعتی و بازرگانی چین در سال 1984 تاسیس شده است و همانطور که از اسم آن مشخص است، در حوزه ارائه وام به دارندگان بیزینس، فروشندگان، کمپانی‌های برق و دیگر کمپانی‌ها فعالیت می‌کند. این بانک را می‌توان به عنوان بهترین بانک چینی برای حواله ارزی به این کشور دانست.

بانک سازندگی چین

دومین بانک برتر کشور چین، بانک سازندگی چین (China Construction Bank) است. این بانک در سال 2021 دارای حدود 4.3 میلیارد دلار می‌باشد. یکی از نکات جالب فعالیت این بانک، احداث بیش از 15 هزار شعبه در سرتاسر چین و جهان بوده است. بانک سازندگی چین نیز از بهترین بانک‌های این کشور برای انتقال پول است که در کشورهایی مانند آمریکا و استرالیا نیز شعبه دارد.

حواله به چین

 

وجود شعب متعدد بانک سازندگی چین در کشورهای دیگر به شما این امکان را می‌دهد که با اقامت در کشورهای دیگر بتوانید حساب خود را کنترل کنید. این بانک یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های کشور چین می‌باشد که در سال 1954 تاسیس شده است.

بانک چین

یکی دیگر از محبوب‌ترین و معتبرترین بانک‌های کشور چین برای انتقال پول به این کشور بانک چین (Bank of China) می‌باشد. این بانک در سال 1912 تاسیس شده است و به عنوان قدیمی‌ترین بانک این کشور فعالیت دارد. سرمایه بانک چین در سال 2021 برابر با 3.7 میلیارد دلار است.

حواله به چین

 

بانک چین به دلیل مشارکت با مراکز مالی معتبر در این کشور از محبوب‌ترین گزینه‌های انتقال پول به این کشور به شمار می‌رود. همچنین وجود شعب در 61 کشور دنیا به غیر از چین از مزایای حواله به چین از طریق بانک چین است.

سوالات متداول در زمینه حواله به چین

در این بخش از مطلب می‌خواهیم به چند سوال شما پیرامون حواله به چین و شرایط آن پاسخ دهیم.

چه مدت زمانی برای انتقال پول به کشور چین نیاز است؟

زمانی که برای انتقال پول به کشور چین نیاز دارید با استفاده از روش انتخابی شما متفاوت خواهد بود. برای مثال استفاده از روش سوئیفت سه تا پنج روز کاری طول می‌کشد، در حالی که استفاده از روش وایر ترانسفر تنها یک روز کاری.

افتتاح حساب در بانک‌های چین چگونه است؟

برای افتتاح حساب در بانک‌های چین باید به صورت حضوری در این کشور با به همراه داشتن مدارک حساب خود را باز کنید. همچنین می‌توانید با در اختیار گرفتن وکیلی مورد اعتماد در این کشور اقدام به باز کردن حساب کنید.

بهترین بانک کشور چین برای انتقال وجه کدام است؟

اکثر بانک‌های کشور چین قابلیت‌ انتقال وجه از کشورهای خارجی را دارند، با این حال از بهترین بانک‌های این کشور می‌توان به بانک چین و بانک صنعتی و بازرگانی چین اشاره کرد.

انتقال وجه به چین با خیالی آسوده با خدمات مشاوره الو اپلای

امروزه حواله به چین روش‌های متعددی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به شرایط شما مانند مقدار سرمایه و مدت اقامت در کشور چین یکی از روش‌های مدرن و یا سنتی را می‌توانید انتخاب کنید. از روش‌های سنتی می‌توان به استفاده از صرافی‌ها و ایجاد حساب بین‌المللی اشاره کرد. این روش زمان و هزینه زیادی می‌برد. امروزه روش‌های مدرنی برای حواله وجه به کشور چین مانند استفاده از وب‌سایت‌های پرفکت مانی و سوئیفت وجود دارد که شرایط را برای انجام این کار آسان‌تر کرده‌اند.

اگر جزو افرادی هستید که نمی‌توانید یکی از روش‌های انتقال پول به کشور چین را انتخاب کنید یا می‌خواهید از یک روش استفاده کنید و روند کار را نمی‌دانید، می‌توانید از خدمات مشاوره موسسه الو اپلای استفاده کنید. مشاورین مجرب ما شما را در تمامی مراحل به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
3.6 از 5 با 12 رای

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .