whatsapp
الو اپلای
حواله به کانادا

نویسنده :  

بروزرسانی شده در :  11 آبان 1400

تعداد نظرات :  0

حواله به کانادا

حواله به کانادا ؛ روش‌های متعدد اما نه‌چندان آسان

کشور کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا سالانه تعداد زیادی مهاجران ایرانی را به خود جذب می‌کند. به همین دلیل نیاز به حواله پول به بانک‌های کشور کانادا در میان ایرانیان افزایش یافته است. این افراد قصد دارند تا سرمایه خود را به هنگام مهاجرت به کشور کانادا منتقل کنند تا بتوانند از آن استفاده کنند. این کار به دلیل تحریم ایران و نبود دسترسی به بانک‌های جهانی برای افرادی که قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند، کمی سخت است. البته همچنان راه‌های متعددی برای این منظور وجود دارد که مراحل سخت‌تری نسبت به انتقال پول داخلی دارند. در این مطلب از الو اپلای با ما همراه باشید تا روش‌های حواله به کانادا را معرفی کنیم.

چرا به انتقال ارز به کشور کانادا نیاز داریم

ایرانیان سالانه به دلایل مختلفی نیاز پیدا می‌کنند تا به بانک‌های معتبر کشور کانادا وجوهی را واریز کنند. این واریز باید به صورت قانونی و طی مراحل اداری باشد تا بتوانند از آن استفاده کنید. برای مثال یکی از دلایلی که افراد می‌خواهند به بانک‌‌های این کشور واریز کنند، دریافت ویزای تحصیلی و تحصیل در  کانادا است.

حواله به کانادا

دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا نیازمند ارائه مدرکی جهت اثبات تمکن مالی برای زندگی در این کشور است. دانشجویان برای انجام این کار باید قادر باشند مقدار پولی را که به عنوان تمکن مالی قصد دارند به کشور کانادا ببرند را به یکی از بانک‌های معتبر این کشور واریز کنند. حواله به کانادا برای دانشجویان به دلیل نداشتن حساب‌های خارجی و آنلاین، شاید روندی طاقت‌فرسا باشد، اما غیر ممکن نمی‌باشد.

یکی دیگر از دلایلی که ایرانیان به انتقال ارز به بانک‌های کشور کانادا نیاز پیدا می‌کنند، مهاجرت کاری و یا توریستی است. در این دو روش نیاز دارید تا مقداری پول را برای رفاه خود به این کشور انتقال دهید. افرادی که جزو بازرگانان بین‌المللی به شمار می‌روند، معمولا کار سختی جهت حواله به کانادا ندارند. این افراد معمولا حساب‌های بین‌المللی دارند که می‌توانند در هر زمان دلخواه به آن‌ها پول واریز کنند.

قابل توجه مهاجرانی که قصد دارند به صورت تفریحی از کشور کانادا دیدن کنند، یکی از محبوب‌ترین روش برای این افراد استفاده از صرافی‌های داخل ایران است. با این که استفاده از صرافی‌ها معایب خود را نیز دارد اما بهترین روش برای افرادی به شمار می‌رود که قصد دارند در مدتی کوتاه از کانادا دیدن کنند. البته که اگر قصد دارید کم‌هزینه سفر کنید گزینه‌های بهتری نیز برای شما وجود دارد که در ادامه مطلب به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی معتبرترین بانک‌های کانادا برای حواله‌های ارزی

یکی از نکات مهمی که باید پیش از حواله پول به کشور کانادا در نظر داشته باشید، انتخاب یک بانک مناسب برای حواله ارزی به این کشور است. بانک‌های معبتر و بسیاری خوبی در کشور کانادا وجود دارند که اکثر آن‌ها مناسب حواله ارزی می‌باشند. با این حال در این بخش قصد داریم پنج بانک بزرگ کشور کانادا به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به انتقال وجه به بانک مورد نظر خود کنید.

حواله به کانادا

پنج بانک بزرگ کانادا (The Big Five Banks) مانند تاپ سیکس لیگ فوتبال انگلیس یک اصطلاح برای معرفی بهترین بانک‌های این کشور است. این بانک‌ها عبارتند از:

  • رویال بانک (Royal Bank)
  • بانک مونتریال (The Bank of Montreal)
  • بانک تجارت امپریال کانادا (Canadian Imperial Bank of Commerce)
  • بانک نوا اسکوشیا (The Bank of Nova Scotia)
  • بانک تورنتو دومینیون (Toronto-Dominion Bank)

رویال بانک کانادا

رویال بانک کشور کانادا در میان پنج بانک بزرگ کشور کانادا، رتبه اول را با توجه به میزان سرمایه خود دارد. میزان سرمایه این بانک در سال 2020 با توجه به سود کلی برابر با 11.4 میلیون دلار و با توجه به میزان سرمایه برابر با 132 میلیارد دلار است.

امروزه رویال بانک در سراسر جهان بیش از 17 میلیون کاربر دارد که سرمایه خود را در این بانک نگه‌داری می‌کنند. رویال بانک یکی از مورد اعتمادترین بانک‌های کشور کانادا برای حواله ارزی ایرانیان است. تاسیس شده در سال 1864، این بانک در شهر هالفیکس، نوا اسکوشیان قرار دارد. این بانک به دلیل سرمایه‌گذاری‌ فراوان در صنایع مختلف کشور کانادا معروف است.

بانک تورنتو دومینیون

دومین بانک بزرگ کشور کانادا بانک تورنتو دومینیون است که در میان پنج بانک بزرگ این کشور بیشترین سرمایه را دارد. این میزان سرمایه تا اویل سال 2021 تا 1.7 بیلیارد دلار نیز تخمین زده شده است. این بانک در سراسر جهان بیش از 9.6 میلیون کاربر دارد. میزان سرمایه زیاد بانک تورنتو دومینیون نشان‌دهنده اعتبار شعب این بانک برای انتقال پول به کشور کانادا است. این بانک حاصل ادغام دو بانک تورنتو و دومینیون در سال 1955 است.

بانک نوا اسکوشیا

به طور کلی مناطق شمالی کشور کانادا به دلیل ثبات اقتصادی این کشور بانک‌های مورد اعتمادی دارند. یکی از این بانک‌ها که در میان پنج بانک بزرگ کشور کانادا نیز قرار گرفته است، بانک نوا اسکوشیا می‌باشد. کل ارزش این بانک در سال 2020 برابر با 1.1 بیلیارد دلار برآورد شده است. جالب است بدانید که بانک نوا اسکوشیا بیش از 11 میلیون کاربر دارد که حدود 10 میلیون از آن‌ها خارج از کشور کانادا زندگی می‌کنند.

بانک مونتریال

بانک مونتریال چهارمین بانک بزرگ کشور کانادا است که ارزشی معادل با 949 میلیون دلار دارد. این بانک دارای بیش از هشت میلیون کاربر در داخل و خارج از کشور کانادا است که بیش از 900 شعبه در سراسر جهان دارد. این بانک در بحران‌های جهانی مانند بحران سال 2008 عملکرد نسبتا خوبی را در زمینه اقتصادی داشته است.

بانک تجارت امپریال کانادا

پنجمین بانک بزرگ کشور کانادا، بانک تجارت امپریال کانادا است که ارزشی بیش از 770 میلیون دلار دارد. این بانک در سال 1961 تاسیس شد و امروزه در سراسر جهان بیش از 44 هزار کارمند تمام وقت دارد. بانک تجارت امپریال دارای بیش از 1.100 شعبه در جهان است که ایرانیان می‌توانند وجه خود را به یکی از شعب این بانک انتقال دهند.

انواع روش‌های حواله به کانادا

همانطور که پیش از نیز گفته شد روش‌های مختلفی برای انتقال پول به کشور کانادا وجود دارد که با توجه به هدف شما از مهاجرت بهترین روش را می‌توانید انتخاب کنید. برای مثال افرادی که قصد دارند برای اهداف بلند مدت به این کشور مهاجرت کنند، نیاز دارند تا از روش‌هایی استفاده کنند که سرمایه مناسبی را به همراه خود ببرند. این روش‌ها معمولا زمانی را برای انجام شدن مراحل انتقال وجه طول می‌کشد.

روش‌های آنی نیز برای افرادی که قصد مهاجرت توریستی به کشور کانادا را دارند، وجود دارد که می‌توانید با استفاده از روش‌های آنی مقداری دلار خریداری کنید. از این روش‌ها می‌توان به خرید گیفت‌کارت‌های آنلاین اشاره کرد. گردشگران می‌توانند با استفاده از این روش تا حدود دو هزار دلار به همراه خود داشته باشند.

افتتاح حساب در بانک‌های کانادا

افرادی که ویزای کشور کانادا را دارند و قصد دارند در بانک‌های معتبر این کشور حساب باز کنند، می‌توانند به راحتی با انجام مراحل اداری در بانک مورد نظر، این عمل را انجام دهند. افتتاح حساب برای افرادی که قصد دارند، ویزای این کشور را دریافت کنند، کمی‌ سخت است. البته بهتر است بدانید که دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارند، می‌توانند پس از رسیدن به خاک کشور کانادا اقدام به افتتاح حساب کنند.

با این حال برخی از افرادی که قصد دارند از ویزاهای دیگری مانند ویزای کاری کشور کانادا استفاده کنند، باید در یکی از بانک‌های این شکور حساب باز کنند. این روش برای افرادی که در ایران اقامت دارد غیرممکن است، اما راهی وجود دارد که می‌تواند دریافت ویزای شما را تضمین کند. شما می‌توانید با باز کردن حساب در بانک‌های معتبر کشور ترکیه و انتقال وجه خود به این کشور شرایط دریافت ویزای کانادا را مهیا کنید.

حواله به کانادا از طریق وب‌مانی

امروزه استفاده از روش‌های به‌روز در عرصه انتقال ارز در میان مردم جهان محبوب شده است. این سیستم توسط دولت کشور روسیه تاسیس شده و شما می‌توانید با آن انتقال وجه خود را از ریال به دلار انجام دهید. جهت حواله به کانادا از طریق پلتفرم وب‌مانی می‌توانید در سایت رسمی این پلتفرم حساب باز کنید. برای شارژ کردن حساب خود باید ووچر سایت وب‌مانی را خریداری کنید

حواله به کانادا

ثبت نام و ایجاد حساب در سایت رسمی وب‌مانی نیاز به اطلاعات زیادی ندارد و تنها با وارد کردن اطلاعات شناسایی، تلفن همراه و ایمیل به همراه تایید تمامی اطلاعات می‌توانید در این سایت حساب باز کنید. لازم به ذکر است که روش حواله ارزی به بانک‌های کشور کانادا با استفاده از سامانه وب‌مانی به مانند استفاده از صرافی‌ها، شامل کمیسیون می‌شود که این مقدار برابر با 0.8 درصد است.

حواله به کانادا از طریق پرفکت‌مانی

یکی دیگر از روش‌های انتقال پول مدرن در سال 2021 استفاده از خدمات سایت پرفکت مانی (Perfect money) است. این روش به دلیل داشتن زبان فارسی در سایت رسمی آن در میان ایرانیان محبوبیت دارد. با انتقال وجه به پلتفرم پرفکت مانی می‌توانید ارز خود را به تمامی کشورهای دنیا مانند کانادا انتقال دهید.

حواله به کانادا

از مزایای دیگر استفاده از خدمات پرفکت مانی می‌توان به ایجاد حساب کاربری آسان، امکان تبدیل ارز با نرخ روز دنیا، امکان دریافت وام و اخذ سود سالانه چهار درصد اشاره کرد. توجه داشته باشید که با استفاده از این روش‌های نوین نمی‌توانید ارز خود به طور مستقیم را وارد بانک‌های کشور کانادا کنید.

حواله به کانادا از طریق سوئیفت

استفاده از روش سوئیفت برای حواله به کانادا به افرادی پیشنهاد می‌شود که قصد دارند تا مبلغ زیادی پول را به این کشور انتقال دهند. برای استفاده از این روش باید در ابتدا به یک موسسه مالی یا صرافی معتبر که در سوئیفت حساب بین‌المللی دارد، مراجعه کنید و سپس از طریق آن حساب پول مورد نظر خود را انتقال دهید.

حواله به کانادا

روند انتقال وجه از طریق سوئیفت نیازمند سه تا پنج روز کاری است. استفاده از این روش نیز شامل کمیسیون می‌شود که هم باید به صرافی مورد نظر پرداخت کنید و هم به پلتفرم سوئیفت.

حواله به کانادا از طریق ارزهای دیجیتالی

حواله به کانادا

یکی از روش‌هایی که بسیاری نوپا می‌باشد و برای حواله به کانادا می‌توانید از آن استفاده کنید، استفاده از ارزهای دیجیتال است. این ارزها به دلیل ثبات پایینی که دارند برای انتقال وجه به یک کشور دیگر توصیه نمی‌شوند. البته که اگر آگاهی به بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید و توانایی سود کردن در این سامانه را داشته باشید، استفاده از ارزهای دیجیتال برای انتقال پول از بهترین روش‌های حواله به کانادا است.

سوالات متداول در زمینه حواله به کانادا

در این بخش از مطلب قصد داریم به چندین سوال شما درباره حواله به کانادا و شرایط آن پاسخ دهیم.

چه زمانی برای ارسال پول به کشور کانادا نیاز است؟

معمولا حواله به کانادا با توجه به شرایط مختلف از یک ساعت تا سه روز کاری طول خواهد کشید. پیشنهاد می‌شود برای انجام سریع‌تر این روش در روزهای کاری اول هفته اقدام کنید.

کارمزد حواله به کشور کانادا چقدر است؟

کارمزد حواله کشور کانادا با توجه به روشی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. به طور میانگین این مقدار برابر با کم‌تر از یک درصد می‌باشد.

بهترین بانک کشور کانادا برای انتقال وجه کدام است؟

بانک‌های بسیاری در کشور کانادا هستند که می‌‌‌توانید با استفاده از آن‌ها مبلغ خود را به این کشور انتقال دهید. با این حال یکی از محبوب‌ترین بانک‌های کانادا برای حواله ارزی، بانک نوا اسکوشیا است.

با الو اپلای بهترین روش را برای حواله به کانادا انتخاب کنید

امروزه مهاجرت به کشور کانادا در میان شهروندان ایرانی محبوب شده است. افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند، نیاز دارند سرمایه خود را به بانک‌های کشور کانادا منتقل کنند و مقداری ارز نیز با خود به همراه ببرند. برای به همراه بردن پول خود به کشور کانادا روش‌های مختلفی مانند استفاده از وب‌سایت‌ وب‌مانی وجود دارد. لازم به ذکر است که استفاده از این روش‌ها کارمزد خود را دارد. برای انجام حواله ارزی به کشور کانادا می‌توانید از خدمات موسسه الو اپلای استفاده کنید. مشاورین ما با دانشی غنی در زمینه مهاجرت و فراهم کردن شرایط آن می‌توانند شما را در تمامی مراحل مهاجرت همراهی کنند.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
5 از 5 با 2 رای

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .