whatsapp
الو اپلای
ساخت اکانت بایننس

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  3 آذر 1400

تعداد نظرات :  2

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت در یکی از برترین صرافی‌های رمز ارز دنیا

در سال‌های اخیر همواره شاهد رشد ارزهای دیجیتال مختلفی در جهان بوده‌ایم. از این رو، برای انجام معاملات در این زمینه، راه‌های مختلفی ایجاد شده‌اند که به شما این امکان را خواهند داد که بتوانید در کمترین زمان و با کمترین میزان کارمزد، به معامله در زمینه رمز ارزها بپردازید. یکی از این راه‌ها استفاده از صرافی‌های معتبر مانند بایننس است. در نظر داشته باشید که صرافی‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای انجام معاملات خود استفاده کنید؛ اما بهترین صرافی در جهان برای انجام معاملات کدام است؟ آیا می‌توان به راحتی به آن دسترسی داشت؟ در ادامه الو اپلای  قصد دارد تا ساخت اکانت بایننس را آموزش داده و به این سوالات نیز پاسخ دهد.

هر آن‌چه که باید درباره بایننس بدانید

همانطور که گفته شد، با گسترش محبوبیت ارزهای دیجیتال، صرافی‌های متعددی ایجاد شده‌اند که می‌توانند فرآیند معاملات را برای شما ساده کنند. در این میان صرافی بایننس یکی از برترین صرافی‌ها در جهان است که به دلیل امنیت و سرعت بالای خود همواره مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این بخش به هر چیزی که پیش از ساخت اکانت بایننس باید به آن‌ها توجه داشته باشید، خواهیم پرداخت.

بایننس چیست

بایننس یک صرافی رمز ارز آنلاین است که به شما امکان مبادله ارزهای دیجیتال مختلفی را می‌دهد. این صرافی توانست به دلیل محبوبیت بالای خود، در سال 2018 رکورد بیشترین معاملات را ثبت کند و از این رو برترین صرافی رمز ارز شناخته شود.

ساخت اکانت بایننس

سیاست‌های صرافی بایننس به طور کلی موازی با سیاست‌های کشور آمریکا است و از این رو بسیاری تصور می‌کنند که دفتر مرکزی آن هم در این کشور قرار دارد. بایننس در ابتدا در کشور چین قرار داشت اما بنا به دلایل و سیاست‌های مختلفی، از چین خارج شد و اولین شعبه خود ر ا در کشور ژاپن در اسل 2017 راه‌اندازی کرد. به عبارتی دیگر، هم‌اکنون دفتر مرکزی این صرافی آنلاین در کشور ژاپن واقع شده است.

مزایای استفاده از بایننس

یکی از بزرگترین مزایای ساخت اکانت بایننس و استفاده از خدمات این صرافی، امنیت بالا و مثال‌زدنی آن است. در بایننس این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با خیالی آسوده و بدون هیچ دغدغه‌ای از بابت امنیت، معاملات خود را انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از صرافی بایننس برای انجام معاملات، انواع متنوع معاملات است که به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید با ساخت اکانت بایننس هرکدام از انواع معاملات را که تمایل داشتید، انجام دهید. از جمله معاملات متنوع این صرافی هم می‌توان به معاملات محدود، معاملات مارکت، معاملات استاپ لیمیت، معاملات اوکو، معاملات فیوچرز و معاملات آپشن اشاره کرد.

همچنین شما با ساخت اکانت بایننس این امکان را خواهید داشت که بتوانید در زمینه ارزهای مختلفی فعالیت کنید. در نظر داشته باشید که بسیاری از صرافی‌ها، این امکان را به شما نخواهند داد که بتوانید در تمام ارزهای رایج جهان به معامله بپردازید. از این رو، این امکانی که بایننس در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند به عنوان یک پوئن مثبت برای این صرافی به شمار برود.

درباره احراز هویت در ساخت اکانت بایننس بدانید

یکی از مواردی که شما در هنگام ساخت اکانت بایننس باید به آن توجه کنید، مبحث و بخش احراز هویت است. همانطور که گفته شد، بایننس یکی از ایمن‌ترین صرافی‌های رمز ارز در دنیا است. به همین خاطر، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که امنیت این صرافی هم به راحتی به‌دست نیامده است.

یکی از مواردی که بایننس بسیار به آن توجه دارد، این است که شما برای فعالیت در این صرافی حتما باید احراز هویت شوید. در نظر داشته باشید که در این صرافی این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید از طریق برنامه یا سایت، به صورت آنلاین هویت خود را احراز کنید.

الزام استفاده از آی‌پی خارجی برای ساخت اکانت بایننس

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد، صرافی بایننس خدمات خود را موازی با سیستم و سیاست‌های کشور آمریکا ارائه می‌کند. از این رو به دلیل تحریم‌ها، این امکان از ایرانیان سلب شده است که بتوانید بدون دردسر به این برنامه دسترسی داشته باشند و به انجام معاملات بپردازند. چرا که سرورهای این برنامه در صورتی که تشخیص دهند شما در کشور ایران قرار دارید، خدمات آن را از دسترس شما خارج خواهند کرد.

ساخت اکانت بایننس

از این رو ما در این بخش قصد داریم تا به شما نحوه دور زدن این محدودیت را به روشی اصولی آموزش دهیم. همانطور که گفته شد، شما با آی‌پی کشور ایران نمی‌توانید به سایت یا برنامه Binance دسترسی داشته باشید. از این رو می‌توانید به سراغ وی‌پی‌ان‌ها بروید.

اما بایننس به این موضوع هم فکر کرده است. به همین خاطر به عنوان مثال، اگر شما ساخت اکانت بایننس خود را با آی‌پی کانادا انجام دهید، برای دفعات بعدی نیز باید با آی‌پی همان کشور وارد حساب کاربری خود شوید. در این حالت باید چه‌کار کرد؟

سرور مجازی یا فیزیکی برای دسترسی به بایننس

در این موقعیت، شما می‌توانید محدودیت‌های آی‌پی بایننس را با داشتن وی پی اس دور بزنید. وی پی اس به سرور مجازی اختصاصی گفته می‌‎شود که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در برنامه‌هایی مانند بایننس که به آی‌پی ثابت نیاز دارند، فعالیت کنید. همچنین تفاوت عمده و اصلی وی پی اس با وی پی ان در همین آی‌پی ثابت خلاصه می‌شود.

ساخت اکانت بایننس

سروهای وی پی اس، در اصل سرورهای فیزیک و قدرتمندی هستند که به بخش‌های کوچکی تقسیم شده و اجاره داده می‌شوند. در نظر داشته باشید که برای دریافت وی پی اس، پلن‌های مختلفی وجود دارند که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تنظیمات قابل ارائه وی پی اس

به طور کلی می‌توان گفت که سرورها دارای رم، حافظه و دیگر قطعاتی هستند که از جهاتی مختلفی شما را یاد یک کامپیوتر کامل می‌اندازند. شایان ذکر است که بیشتر سرورها دارای رم‌های پر سرعت DDR4 هستند. البته شما با ساخت اکانت بایننس و در زمان انتخاب پلن مورد نظر، این امکان را خواهید داشت که بتوانید میزان رم را از 2 گیگ به بیشتر انتخاب کنید.

همچنین در مورد فضای مورد نیاز برای ساخت اکانت بایننس در سرورهای وی پی اس می‌توان به این نکته هم اشاره کرد که در این سروها حافظه‌های مختلف از نوع NVMe ارائه می‌شوند که می‌توانید با توجه به نیاز خود، میزان مورد نظر را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که تنظیمات قابل ارائه در وی پی اس‌ها تنها به مقدار حافظه و رم ختم نمی‌شوند. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند بسیار روی کیفیت کار شما با سرور مجازی و اختصاصی خود تاثیر بگذارد، پردازنده است. شما در هنگام خرید پلن‌های مختلف وی پی اس با این مورد مواجه خواهید شد که یک پلن به شما دو هسته و دیگری 8 هسته را ارائه می‌دهد. بدیهی است که هرچه تعداد هسته بیشتر باشد، کیفیت و سرعت کار شما هم بیشتر خواهد بود.

مزایای وی پی اس برای ساخت اکانت بایننس

از جمله دیگر مزایا و امکانات متنوع وی پی اس می‌توان به این اشاره کرد که در وی پی اس آی‌پی ثابت است. همانطور که گفته شد، در وی پی اس این امکان به شما داده خواهد شد که بتوانید با آی‌پی ثابت، به انجام معاملات در بایننس بپردازید. آی‌پی ثابت یکی از مواردی است که حتما در زمان ساخت اکانت بایننس باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

از جمله دیگر مواردی که می‌توان در زمان خریداری وی پی اس به آن توجه کرد، این است که وی پی اس‌ها به دلیل داشتن آی‌پی ثابت، تنها در محدوده آی‌پی‌های آن کشور مانند نروژ فعالیت می‌کنند. همچنین بد نیست به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر تمایل داشته باشید تا کشور سرور را تغییر دهید، این امکان برای شما میسر نخواهد بود و باید به سراغ سرورهای دیگری بروید. البته اگر قصد تغییر آی‌پی استاتیک را داشته باشید، امکان تغییر آن برای شما فراهم خواهد بود.

از جمله دیگر مواردی که پیش از ساخت اکانت بایننس و در هنگام خرید وی پی اس باید به آن توجه داشته باشید این است که شما با داشتن این سرورها، این امکان را خواهید داشت که بتوانید در کامپیوتر و موبایل خود بدون هیچ محدودیتی، به آن سرورها دسترسی داشته باشید.

خرید سرور اختصاصی فیزیکی

یکی دیگر از مواردی که ایرانیان می‌توانند پیش از ساخت اکانت بایننس برای دور زدن محدودیت‌ها از آن استفاده کنند، سرورهای اختصاصی فیزیکی هستند. در نظر داشته باشید که سروهای مجازی یا وی پی اس به شما این امکان را خواهند داد که بتوانید تنها به بخش کوچکی از یک سرور دسترسی داشته باشید. اما زمانی که شما یک سرور فیزیکی را خریداری کنید، آن سرور به صورت کامل در اختیار شما قرار داده خواهد شد و از این رو می‌توانید به راحتی به تمام ظرفیت‌های یک سرور دسترسی داشته باشید.

امکانات ویژه و اختصاصی اکانت بایننس

همانطور که گفته شد، صرافی‌های متعددی در جهان وجود دارند که به شما امکان معامله در انواع رمز ارزها را می‌دهند. در نظر داشته باشید که در این صرافی‌ها این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید به معامله با روش‌های مختلفی بپردازید. البته در نظر داشته باشید که بسیاری از صرافی‌ها، انواع محدودی را برای معامله به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

از این رو شما با ساخت اکانت بایننس این امکان را خواهید داشت تا بتوانید بر طبق مبل خود، یکی از انواع مختلف معامله را انتخاب کرده و به فعالیت در آن زمینه بپردازید. از بایننس امکانات ویژه دیگری را هم در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان ترید کردن ارز دیجیتال به دیگر انواع ارز است که اشاره به این موارد خارج از این بحث است.

معاملات لیمیت

معاملات لیمیت همانطور که از نام‌شان پیدا است، توسط خود کاربر برایشان محدودیت‌هایی تعیین می‌شود که به آن‌ها این امکان را خواهد داد تا بتوانند تنها در محدوده تعیین شده فعالیت کنند. برای لیمیت، دو نوع لیمیت فروش و لیمیت خرید تعیین شده است که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با توجه به نیاز خود برای خرید و فروش بازه تعیین کنید. البته در نظر داشته باشید که برای معاملات لیمیت، کار به اینجا ختم نمی‌شود و نوع دیگری نیز برای آن تعیین شده است که استاپ لیمیت نام دارد.

معاملات اسپات مارکت

اسپات مارکت با بازار نقدی را می‌توان یکی دیگر از روش‌های خرید و فروش در صرافی‌های آنلاین دانست که شما می‌توانید با ساخت اکانت بایننس از این روش معاملات استفاده کنید. بسیاری معاملات اسپات مارکت را در مقابل معاملات فیوچرز می‌دانند که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که هر نوع معامله‌ای دارای قواعد خاص خود است و از این رو شما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای موفقیت در این نوع معاملات، باید به قوانین آن تسلط داشته باشید.

معاملات اسپات مارکت یکی از انواع روش‌های معامله است که برای فعالیت در آن باید اطلاعات کاملی داشت. در بسیاری از صرافی‌ها معاملات بر دو شیوه فیوچرز یا اسپات مارکت انجام می‌شوند. البته که در بایننس به شما این امکان داده خواهد شد که بتوانید به صورت‌های دیگر هم به معامله بپردازید. البته در نظر داشته باشید که قاعده کلی اسپات مارکت بر این مبنا است که خرید و فروش در بازار رمز ارزها به قیمت لحظه‌ای آن‌ها انجام می‌شوند.

معاملات استاپ لیمیت

همانطور که گفته شد، معاملات استاپ لیمیت بخش دیگری از لیمیت هستند که در کنار هم می‌توان برای انجام معاملات حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرد. نحوه کار به صورت استاپ لیمیت بدین صورت است که مثال ارز شما در حال ورود به کانال نزولی است. از این رو شما در استاپ سل این امکان وجود خواهد داشت که بتوانید برای ارز خود، محدوده قیمیت تعیین کنید که مثلا اگر ارزش آن از مقداری کمتر شد بخشی از آن را بفروشد.

معاملات فیوچرز

همانطور که گفته شد، روش‌های معامله دیگری وجود دارند که بخری در تناقض و تقابل با هم هستند. از جمله آن‌ها هم می‌توان به شیوه معامله فیوچرز اشاره کرد. معامله فیوچرز یا آتی را بسیرای در تناقض کامل با معامله اسپات مارکتینگ می‌دانند.

معاملات فیوچرز این امکان را به شما خواهند داد که بتوانید رمز ارز مورد نظر را با دارایی‌های خود معاوضه کنید. این معاوضه از جهات مختلفی مانند هزینه کارمزد کمتر می‌تواند بسیار برای شما حائز اهمیت باشد. البته در نظر داشته باشید که این تبدیل‌ها با نرخ قیمت روز انجام خواهند شد.

آموزش ساخت اکانت بایننس

همانطور که گفته شد، سیاست‌های بایننس به موازات سیاست‌های کشور آمریکا هستند و از این رو ایرانیان نمی‌توانند به راحتی و بدون دردسر در این صرافی فعالیت کنند. البته در نظر داشته باشید که می‌توانید در صورت تمایل با خرید وی پی اس یا سروهای اختصاصی فیزیکی، این محدودیت‌ها را دور بزنید.

تصور می‌کنیم که شما وی پی اس یا سرور اختصاصی خود را خریداری کرده‌اید و مشکلی برای ورود به بایننس ندارید. در این صورت اولین قدم شما مراجعه به سایت این برنامه و انتخاب بخش ورود کاربر است. سپس دو گزینه ورود یا ثبت نام برای شما نمایش داده خواهند شد که برای ایجاد حساب کاربری جدید باید گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

ساخت اکانت بایننس

در این حالت می‌توانید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و پسوورد مورد نظر را انتخاب کنید. در مرحله بعدی به کد ریفرال بر خواهید خورد. در نظر داشته باشید که این کد اختیاری است و در صورتی که آن را داشته باشد، می‌توانید از تخفیفاتی در پرداخت کارمزد به این صرافی بهره‌مند شوید. در قدم بعدی هم باید قوانین این صرافی را مطالعه کرده و آن‌ها را قبول کنید. در قدم آخر هم باید گزینه ثبت را انتخاب کنید.

البته کار به اینجا ختم نمی‌شود. شما پس از کلیک بر روی گزینه ثبت به مرحله‌ای راهنمایی خواهید شد که نوعی اعتبار سنجی محسوب می‌شود. در ادامه هم برای شما کد شش رقمی تایید به ایمیل ارسال خواهد شد که باید این شماره برای ساخت اکانت بایننس در سایت یا برنامه این صرافی وارد کنید. در صورتی هم که ایمیل مورد نظر برای شما ارسال نشده بود، می‌توانید رو گزینه ارسال دوباره کلیک کنید تا ایمیل تایید برای شما ارسال شود.

فرآیند احراز هویت برای ساخت اکانت بایننس

در این حالت ایجاد اولیه حساب کاربری شما تکمیل شده است و تنها بررسی تنظیمات امنیتی باقی می‌ماند. در این حالت در بخش Security Verification می‌توانید روی بخش اعتبار سنجی گوگل کلیک کرده و سپس گزینه بعدی را انتخاب کنید. برای انجام اعتبار سنجی گوگلی نیز نیاز خواهید داشت تا Google Autenticator را در تلفن خود نصب کرد و از طریق آن رمز یک‌بار مصرف را وارد کنید.

ساخت اکانت بایننس

لازم به ذکر است که برنامه گوگل آتنتیکیتور در گوگل پلی وجود دارد و می‌تواند به راحتی آن را نصب کنید. پس از نصب این برنامه رو روی گزینه اضافه و اسکن کد QR کلیک کنید. سپس دوربین تلفن خود را روی مانیتور گرفته و کد را اسکن کنید. پس از  این کار، وارد بخش بعدی خواهید شد که دوباره برای شما ایمیل کد تایید ارسال می‌شود. پس از گذراندن این مرحله، فرآیند احراز هویت شما تکمیل می‌شود و می‌توانید بدون محدودیت به انجام معاملات بپردازید.

منظور از اثبات سهام در بایننس چیست

اثبات سهام یکی دیگر از پلتفرم‌های بایننس است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اثبات سهام یک راه متفاوت و جدا از نوع عادی برای اعتبار سنجی ترکنش‌ها است که بر اساس تواقف جمعی صورت می‌گیرد و به طور کلی طرفداران بسیاری دارد.

استخر بایننس چیست

همچنین در نظر داشته باشید که در بایننس روش‌های دیگری هم برای نگهداری یا خرید و فروش دارایی‌ها وجود دارند که به آن استخر بایننس می‌گویند. البته در حال حاضر در استخر بایننس تنها ارز بیت‌کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از روش‌های پرداخت FPPS یا پرداخت کامل سهم استفاده کنید که توضیح دادن درباره این روش‌ها موضوع این بحث نیستند. در این روش سود حاصل از استخراج به همراه کارمزد از تراکنش‌های موفق میان اعضا تقسیم خواهد شد.

صندوق SAFU بایننس چیست

این صندق در سال 2018 برای اولین بار توسط بایننس راه‌اندازی شد که شما می‌توانید با ساخت اکانت بایننس در آن فعالیت کنید. عملکرد این صندوق بدین صورت است که 10 درصد از کارمزد تمام معاملات در آن ذخیره می‌شوند که در آینده اگر به هر دلیل یسرمایه کاربران از بین رفت، جبران شوند.

درباره DEFI بدانید

این نوع فایننس به صورت غیر متمرکز است و در بایننس بسیار رواج دارد. این نوع فایننس به اکوسیستمی اشاره دادرد که بر پایه سیستم‌های بلاک‌چین درحال رشد و توسعه است. این سیستم فرمی از کارهای مالی است که به واسطه متمرکز نیازی ندارند و به راحتی رو شبکه‌ها اجرا می‌شوند که از جمله آن‌ها هم می‌توان به بروکرها، صرافی‌ها و برخی بانک‌ها اشاره کرد.

ساخت اکانت بایننس ؛ آسان‌تر از همیشه

در سال‌های اخیر روش‌های مختلفی برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از خدمات صرافی‌ها اشاره کرد. اما کدام صرافی می‌تواند بهترین گزینه باشد؟ برترین صرافی جهان کدام است؟ کدام صرافی می‌تواند ارزهای زیادی را پوشش دهد؟ جواب تمام این سوالات در بایننس خلاصه می‌شود. بایننس یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین صرافی‌های جهان است که روزانه افراد بسیاری در آن به معامله می‌پردازند.

شما برای ساخت اکانت بایننس نیاز خواهد داشت که بتوانید از محدودیت‌های این برنامه برای ایرانیان عبور کنید. برای این کار می‌توانید به سراغ وی پی اس‌ها بروید و از طریق آن‌ها به راحتی به سایت یا برنامه این صرافی متصل شوید.

برای ساخت اکانت بایننس هم باید پس از خرید وی پی اس یا سرور اختصاصی، به سایت یا برنامه این صرافی مراجعه کرده و اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. برای این کار هم در ابتدا از شما شماره ایمیل و موارد دیگری خواسته خواهد شد که پس از این موارد باید به سراغ اعتبارسنجی بروید که در بخش‌های پیشین به طور کامل به این روندها اشاره شد.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
2.6 از 5 با 5 رای

  • Heydar abyar

    1401-04-02 در 7:08 ب.ظ

    میخواهم اکانت باز کنم

    • شیوا داداش زاده

      1401-04-04 در 3:05 ب.ظ

      سلام
      با شماره 02188884645 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .