whatsapp
الو اپلای
هزینه های بعد از قبولی لاتاری گرین کارت آمریکا

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  8 اسفند 1401

تعداد نظرات :  0

هزینه های بعد از قبولی لاتاری گرین کارت آمریکا

زمانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارید شرکت در برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا فرصتی بسیار بزرگی خواهد بود. از طرفی هزینه‌ های بعد از قبولی لاتاری گرین کارت آمریکا در قیاس با سایر روش‌ها بصرفه‌تر است و پس از قبولی در این برنامه باید هزینه‌هایی را برای دریافت گرین کارت پرداخت کنید. بطوری کلی هزینه‌های بعد از قبولی لاتاری شامل هزینه‌های ویزا، پزشکی، پرواز و اقامت، ترجمه اسناد و گواهی‌های مورد نیاز است.

برخی از این هزینه‌ها مانند هزینه ویزا، پزشکی و گواهی‌ها برای تمامی افراد ثابت هستند و تنها هزینه پرواز و اقامت باتوجه به مقصد ممکن است متفاوت محاسبه شود. با این حال در صورتی که بدنبال دریافت گرین کارت هستید، اطلاع دقیق از هزینه‌های مربوطه می‌تواند بسیار کمک کننده باشد؛ بنابراین ادامه مقاله را از دست ندهید.

 

 

هزینه کارشناسی فرم برندگان لاتاری

اولین قدم پس از برنده شدن در لاتاری تکمیل فرم برندگان لاتاری یا DS-260 است. فرمی آنلاین که برای بررسی و ارزیابی اطلاعات هویتی استفاده می‌شود و تکمیل آن الزامی است. اطلاعات شخصی، تحصیلات، سوابق، آدرس و همچنین اطلاعاتی درمورد همسر و فرزندان مواردی هستند که باید در این فرم تکمیل کنید.  البته به خاطر داشته باشید که این فرم به زبان انگلیسی بوده و باید فیلدهای موردنظر را به همین زبان ثبت نمایید.

در کنار این اطلاعات نیز سوالات امنیتی از شما پرسیده می‌شود؛ باتوجه به قوانین ایالات متحده بهتر است اطلاعات را بدرستی و بادقت تکمیل کنید. از آنجایی که این فرم از فرم‌های مهم در فرایند دریافت ویزا است پیشنهاد می‌کنیم حتما از کارشناسان در این زمینه راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید تا اشتباهی صورت نگیرد. با دریافت راهنمایی از کارشناسان مهاجرتی به ویژه از موسسه الواپلای دیگر نگرانی بابت تکمیل این فرم نخواهید داشت. برای اطلاع از هزینه‌های کارشناسی فرم برندگان لاتاری نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاورین الواپلای تماس بگیرید.

 

هزینه ‌های مراجعه به سفارت آمریکا در کشورهای دیگر

حتما می‌دانید که بدلیل عدم وجود روابط دیپلماتیک ایران و آمریکا، سفارت و کنسولگری در کشور وجود ندارد. از این رو برای مراجعه حضوری، مصاحبه، آزمایشات و موارد دیگر باید به کنسولگری آمریکا در کشورهای همسایه مراجعه کنید.

به همین دلیل کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات و ارمنستان برای مراجعه به کنسولگری آمریکا بسیار مناسب هستند. هزینه سفر باتوجه به کشور مقصد، نوع پرواز، فصل سفر، شرکت پرواز و موارد دیگر ممکن است متفاوت باشد. بطور کلی هزینه‌ای مابین 5 الی 15 هزار دلار را برای سفر باید در نظر داشته باشید.

 

 

هزینه ‌های پزشکی برای برندگان لاتاری

از دیگر هزینه های بعد از قبولی لاتاری گرین کارت امریکا مربوط به انجام معاینات پزشکی و مدیکال پیش از سفر به کنسولگری آمریکا است که باید در نظر داشته باشید. این معاینات بمنظور بررسی سلامتی و تزریق واکسن‌های لازم انجام می‌شود و باید حداقل 10 روز پیش از مصاحبه در سفارت آمریکا انجام شود.

هزینه‌های مربوط به مدیکال و انجام آزمایشات لازم به صورت آزاد و خصوصی حساب می‌شود و همچنین نمی‌توانید از بیمه شخصی برای پرداخت آن استفاده کنید. بطور کلی هزینه مدیکال برای هر فرد حدود 215 دلار بوده و ممکن است این مبلغ در کشورهای دیگر کمی متفاوت محاسبه شود.

 

هزینه مصاحبه لاتاری در کنسولگری آمریکا

مصاحبه در سفارت و کنسولگری آمریکا از مراحل مهم دریافت گرین کارت پس از ثبت نام لاتاری و برنده شدن در آن محسوب می‌شود. هزینه مصاحبه در سفارت آمریکا باتوجه به نوع ویزای درخواستی و کشور مبدا ممکن است متفاوت باشد. حدود هزینه‌ای که برای مصاحبه در نظر گرفته شده، نفری 330 دلار است. با توجه به اینکه هرساله این مبلغ تغییر می‌کند، برای اطلاع دقیق از هزینه مصاحبه از سفارت آمریکا می‌توانید با کارشناسان الواپلای در ارتباط باشید.

 

هزینه دریافت پاسپورت برای برندگان لاتاری

هزینه پیکاپ یا دریافت پاسپورت و مدارک در سفارت آمریکا باتوجه به خدمات موسسات متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است پس از انجام مصاحبه و انجام بررسی‌های لازم پاسپورت به دو صورت تک ضرب و AP برای شما صادر می‌شود. در حالت اول پس از موافقت پرونده، ویزا فوراً صادر خواهد شد؛ اما اگر بررسی‌های بیشتری بر روی پرونده صورت گیرد پس از چندین ماه یا به حالت AP ویزا صادر می‌گردد.

از انجایی که امکان انجام این مراحل به صورت غیرحضوری وجود دارد کافیست برای انجام مراحل دریافت پاسپورت به موسسات مهاجرتی مراجعه کنید و از هزینه‌های مربوط به سفر اجتناب کنید. کارشناسان مهاجرتی با دریافت تاییدیه، پاسپورت شما را با مهر ویزا و مدارک لازم از سفارت آمریکا دریافت کرده و به شما تحویل می‌دهند.

 

دریافت ویزای گرین کارت آمریکا با موسسه مهاجرتی الواپلای

لاتاری یکی از روش‌های مهاجرتی است که بدون نیاز به هیچ‌گونه شرایط خاصی می‌توانید در آن شرکت کنید و در صورت برنده شدن به آمریکا مهاجرت نمایید. درواقع لاتاری نوعی قرعه‌کشی است که نتیجه آن کاملاً تصادفی و براساس شانس اعلام می‌شود. هزینه های بعد از قبولی لاتاری گرین کارت آمریکا شامل هزینه‌های کارشناسی فرم DS-260، انجام مصاحبه، مدیکال و آزمایشات لازم، دریافت پاسپورت، سفر به کنسولگری آمریکا و مواردی اینچنینی خواهد بود.

در صورتی که از برندگان خوش‌شانس لاتاری هستید می‌توانید برای انجام امور ویزا و مهاجرت به موسسه الواپلای مراجعه کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات و مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت خدمت شما ارائه شود.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
4.5 از 5 با 2 رای

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .