whatsapp
الو اپلای
حواله به امارات

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  3 آذر 1400

تعداد نظرات :  7

حواله به امارات

انتقال حواله به امارات

در سال‌های اخیر، انجام حواله‌های ارزی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از مهم‌ترین دلایل انجام حواله‌های ارزی می‌توان به تجارت و مهاجرت اشاره کرد. حواله‌ ارزی این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در بانک‌های کشورهای خارجی اعتبار پیدا کرده و حساب بانکی خود را شارژ کنید. کشور امارات یکی از کشورهایی در جهان است که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در بانک‌های آن به سرمایه‌گذاری و انجام حواله‌های ارزی بپردازید. در ادامه این مطلب از آژانس الو اپلای قصد داریم تا شرایط حواله به امارات را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم و بهترین بانک‌های این کشور را هم برای این کار معرفی کنیم.

نکاتی درباره سیاست اقتصادی و بانک‌داری کشور امارات

کشور امارات یکی از کشورهایی در جهان است که از همان ابتدا در سیستم بانک‌داری جهانی عضویت داشته است. انجام حواله به امارات می‌تواند از جهات مختلفی برای ایرانیان حائز اهمیت باشد که یکی از این جهات مورد تایید بودن بانک‌های این کشور است.چ

حواله به امارات

بانک‌های کشور امارات به دلیل اینکه به بانک‌داری جهانی متصل هستند، به شما این امکان را خواهند داد تا بتوانید با توجه به شرایط خود، برای انجام روندهای ارسال حواله بدون هیج دردسری اقدام کنید. البته در نظر داشته باشید که به دلیل پیچیده بودن این فرآیند، بهتر است یک آژانس مالی یا صرافی به نیابت از شما این کار را انجام بدهد.

حواله به امارات و هر آن‌چه که باید درباره آن بدانید

یکی دیگر از مواردی که برای انجام حواله به امارات می‌تواند حائز اهمیت باشد، امکان انتقال ارزهای مختلف است. شما این امکان را خواهید داشت تا بتوانید در این کشور به دو ارز رایج درهم یا لیر، فعالیت حواله به امارات را انجام دهید. در نظر داشته باشید که این کار دارای محدودیت است و برای انجام حواله باید به صرافی یا آژانس مورد نظر خود و همینطور بانک‌های این کشور توجه ویژه داشته باشید.

همچنین بد نیست به این نکته هم اشاره کرد که بانک‌های مختلفی در کشور امارات وجود دارند که به شما امکان انجام و ارسال حواله ارزی به این کشور را فراهم می‌کنند. در نظر داشته باشید که هرکدام از این بانک‌ها شرایط و محدودیت‌های خاص خود را دارند و شما با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از این بانک‌ها را انتخاب کنید.

انواع حواله‌های ارزی

در نظر داشته باشید که بانک‌های مختلفی در امارات وجود دارند که به شما این امکان را خواهند داد تا بتوانید در آن‌ها به انجام حواله‌های ارزپی بپردازید. شایان ذکر است که شما برای حواله به امارات راه‌های مختلفی را پیش رو دارید که می‌توانید با کمک یک آژانس یا صرافی، از آن‌ها استفاده کنید.

حواله ارزی صادره

زمانی که فردی قصد دارد تا ارزی را به صورت حواله به کشوری دیگر منتقل کند، به آن حواله به امارات از نوع صادره می‌گویند. این حواله‌ها زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که فردی قصد داشته باشد تا برای فردی دیگر در کشور خارجی مانند امارات، ارز بفرستد. برای این کار هم فرد متقاضی ارسال باید به یک بانک یا موسسه مالی مراجعه کرده و مدارکی را برای انجام حواله تحویل دهد. در نظر داشته باشید که برخی از این مدارک مربوط به فرد گیرنده می‌شوند و این مدارک تنها در دفعه اول باید ارائه شوند. در دفعات بعدی نیز تنها نیاز خواهید داشت که فرم انجام حواله را پر کنید.

حواله ارزی وارده

این نوع حواله به زمانی گفته می‌شود که ارز از طریق حواله به امارات از نوع صادره ارسال شده است و گیرنده قصد دارد تا در امارت به این ارزها دسترسی داشته باشد. در این حالت به این نوع حواله، حواله ارزی وارده گفته می‌شود. فرد گیرنده که در کشور مقصد قرار دارد باید حتما شماره شناسایی خود را ارائه کند تا بتواند ارز مورد نظر را دریافت کند. در این حالت او این امکان را خواهد داشت که بتواند در همان‌جا ارز را به بانک بفروشد یا اینکه ارز را به نوع دیگری تبدیل کند.

سوئیفت؛ ارسال حواله به امارات در کمترین زمان ممکن

اگر بخواهیم از دیدگاه سرعت به حواله به امارات نگاه کنیم، دو حالت مستقیم و غیر مستقیم پیش خواهند آمد. در این حالت، باید شرایط خود را در نظر بگیرید. اگر شما برای انتقال وجه خود عجله دارید، می‌توانید از روش مستقیم استفاده کنید. در غیر این صورت، به دلیل هزینه مناسب‌تر روش غیر مستقیم مناسب شما خواهد بود.

روش مستقیم که به اختصار سوئیفت نام دارد، این امکان را به شما خواهد داد که بتواند در کمترین زمان ممکن نسبت به ارسال حواله خود اقدام کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام حواله به امارات از طریق این روش، همانطور که گفته شد، هزینه بیشتری باید پرداخت شود. در نظر داشته باشید که مدت زمان ارسال حواله ارزی در این روش بسته به بانک و کشور مورد نظر می‌تواند از یک ساعت تا 3 روز کاری باشد که این کار در امارات به کمترین زمان خود می‌رسد.

همچنین برای انجام و ارسال حواله به روش سوئیفت شرایطی نیز در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به داشتن کد سوئیفت اشاره کرد. کد سوئیفت شما را یکی از مشترکان خود خواهد کرد و امکان انتقال سریع‌تر را خواهد داد.

همچنین در برخی مواقع، برای انتقال سوئیفت بسته به کشور از شما کد ترانزیت خواسته خواهد شد که البته برای کشور امارات مورد نیاز نیست. در برخی موارد هم کد Routing Number مورد نیاز شما خواهد بود که این کد باز هم در امارات مورد نیاز نخواهد بود.

روش غیر مستقیم

روش غیر مستقیم، یکی دیگر از روش‌های انتقال حواله به امارات است که هزینه کمتری را به نسبت حواله ارزی مستقیم برای شما در پی خواهد داشت. در نظر داشته باشید که در این روش میزان امنیت و دیگر موارد کاملا شبیه به سوئیفت است و تنها تفاوت میان این دو به سرعت انتقال وجه باز می‌گردد که می‌تواند تا یک هفته بیشتر از نوع دیگر خود باشد.

مواردی که قبل از حواله به امارات باید به آن‌ها توجه کنید

به طور کلی می‌توان گفت که شما برای انجام حواله به امارات باید یک سری فاکتورها را به دقت بررسی کنید. در این حالت باید به اجزای اصلی این فرآیند توجه ویژه داشته باشید. در ادامه این بخش قصد داریم تا این اجزا را معرفی کنیم.

شرایط کلی کشورهای مبدا و مقصد

پیش از هر کاری باید به شرایط سیاسی و اجتماعی کشورهای مبدا و مقصد توجه داشته باشید. به عنوان مثال، در زمان شروع پاندمی کرونا، تمام روندهای بانکی با اختلال روبه‌رو شدند و از این رو امکان انجام فعالیت‌های مختلف از جمله حواله به امارات دیگر میسر نبودند. از این رو می‌گوییم که در زمان انتقال ارزی خود، باید به شرایط اجتماعی و سیاسی کشورهای مبدا و مقصد توجه ویژه داشته باشید.

نوع ارز

یکی دیگر از مواردی که در ارسال حواله باید به آن توجه داشته باشید. نوع ارز است. در کشور امارات، این امکان برای بانک‌های این کشور وجود دارد که تنها ارز خاصی را قبول کنند. البته داستان تنها به این‌جا ختم نمی‌شود. شما باید به صرافی یا آژانس مورد نظر خود هم نگاهی داشته باشید. چرا که در بسیاری از موارد صرافی‌ها و آژانس‌ها دارای محدودیت‌هایی هستند که به آن‌ها اجازه حواله به امارات تنها با یک نوع ارز خاص را می‌دهد. البته ارزهایی که می‌توان به کشور امارات فرستاد درهم این کشور و دلار آمریکا هستند.

مقدار ارز ارسالی

علاوه بر نوع ارز باید به مقدار وجهی که قصد ارسال آن را دارید هم توجه داشته باشید. در بسیاری از مواقع درست مانند نوع ارز، صرافی‌ها و آژانس‌ها دچار محدودیت‌هایی می‌شوند که به شما اجازه جابجایی ارز به صورت نامحدود را نمی‌دهند. از این رو باید میزان ارزی را که برای انتقال در نظر دارید، حتما با صرافی یا آژانس مورد نظر خود چک کنید.

بازه زمانی ارسال

همانطور که گفته شد، برای انجام حواله به امارات دو راه از لحاظ بازه زمانی وجود دارد. در این حالت، شما باید شرایط خود را در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که اگر شما عجله‌ای در کار خود دارید، می‌توانید به سراغ روش سوئیف بروید. در غیر این صورت روش‌های غیر مستقیم انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

میزان کارمزد

میزان کارمزد یکی دیگر از مواردی است که در هنگام انتقال حواله باید به آن توجه کنید. بسیاری از صرافی‌ها و آژانس‌ها برای ارائه خدمات انتقال حواله ارزی، از شما مبلغی را دریافت خواهند کرد. در نظر داشته باشید که این میزان می‌توان به صورت درصدی یا به صورت کلی بیان شود. به عنوان مثال برخی صرافی‌ها نرخ 1 درصدی برای انجام خدمات انتقال ارزی خود در نظر گرفته است.

انواع روش‌‌های حواله به امارات

همانطور که گفته شد، به طور کلی راه‌های مختلفی برای انجام خدمات حواله به امارات وجود دارند. اما باید در نظر داشته باشید که شما برای انجام این کار نیاز خواهید داشت که بتوانید از میان راه‌های مختفی که در دسته انتقال مستقیم و غیر مستقیم قرار دارند، یکی را انتخاب کنید.

درگاه پی‌پال

 

حواله به امارات

 

پی‌پال یکی راه‌های انتقال ارز به عنوان حواله به امارات است که می‌توان به راحتی به آن اطمینان کنید. این درگاه ارتباطی ارزی سال‌ها است که میان مردم رواج پیدا کرده و مدیر عامل آن نیز ایلان ماسک است. از این رو می‌توان پی‌پال را به عنوان یکی از مطمئن‌ترین راه‌های انجام حواله دانست.

راه انتقالی مستقیم سوئیفت

 

حواله به امارات

 

یکی دیگر از راه‌های انتقال پول که در بخش‌های پیشین به طور کامل به آن اشاره شد، راه انتقال از روش سوئیفت است. این روش علاوه بر سرعت، دارای

امنیتی مثال‌زدنی است که خیال شما را از بابت پول‌تان راحت خواهد کرد.

وسترن یونیون

 

حواله به امارات

 

وسترن یونیون یکی از موسسه‌های آمرکیایی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته. یکی از دلایل اعتماد مردم به این شرکت، سرعت بسیار بالا در عین روش غیر مستقیم بودن است. این مجموعه به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در مدت زمانی بسیار نزدیک به روش سوئیفت، روند انتقال حواله به امارات خود را پیگیری کنید.

معرفی برترین بانک‌های مناسب برای حواله به امارات

همانطور که در بخش‌های پیشین به آن اشاره شد، بانک‌های مختلفی در کشور امارات وجود دارند که می‌توانند به عنوان انتخابی مناسب برای انتقال حواله به این کشور باشند. از این رو در این بخش قصد داریم تا برترین و مناسب‌ترین بانک‌های کشور امارات را در این زمینه معرفی کنیم:

  • بانک ملی ابوظبی
  • بانک ADCB
  • بانک مشرق
  • بانک NBD امارات

مدارک مورد نیاز برای انجام حواله به امارات

به طور کلی شما برای ارسال حواله به کشور امارت به دو مشخصه نام بانک و شماره حساب نیاز دارید. اما برای پیش‌روی راحت‌تر کار خود می‌توانید مدارک دیگری مانند نام دارنده حساب بانک، آدرس دارنده حساب بانکی، آدرس بانک و شماره سوئیفت در صورت نیاز را به همراه داشته باشید.

روندهای انجام حواله به امارات

شما برای ارسال حواله به امارات در اولین قدم برای نرخ درهم یا دلار را استعلام بگیرید و میزان مبلغی را که قصد انتقال آن را دارید، برآورد کنید. در قدم بعدی باید در صرافی یا آژانس مورد نظر خود ثبت نام کرده و هویت خود را تایید کنید. در ادامه نیز تمام فاکتورهای ذکر شده را بررسی کرده و سپس برای انجام و ارسال حواله اقدام کنید. در آخر نیز برای شما رسیدی نمایش داده خواهد شد که به منزله رسیدن پول به حساب بانکی و دریافت آن در امارات است.

روند ارسال حواله به امارات با الو اپلای

همانطور که گفته شد، در سال‌های اخیر ارسال حواله‌های ارزی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل استقبال از این شیوه هم به نیاز مردم به ارسال وجه به کشورهای خارجی به دلایل مختلف مانند تجارت یا تحصیل بر می‌گردد.

به طور کلی می‌توان ارسال حواله به امارات را یکی از نیازهای روز مردم دانست. چرا که شما با این کار، می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه مبالغی را به کشور مقصد انتقال دهید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت که بتوانید از دو روش مستقیم و غیر مستقیم برای ارسال حواله خود استفاده کنید.

موسسه مهاجرتی الو اپلای با چندین سال سابقه درخشان در زمینه انواع روندهای مهاجرتی از جمله ارسال حواله به خارج از کشور این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید برای این کار از مشاوران مجرب این مجموعه، مشاوره رایگان دریافت کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط کشور امارات برای ارسال حواله ارزی، با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
3.9 از 5 با 9 رای

  • سمیه قندریز

    1402-03-05 در 8:59 ق.ظ

    سلام
    میخوام ملک دوبی بخرم چطور دوبی حساب باز کنم و پولم رو به حساب خودم جهت خرید انتقال بدم

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 11:16 ق.ظ

      سلام
      بدون اقامت در بانک زراعت در ترکیه میتونیم براتون افتتاح حساب انجام بدیم

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 11:45 ق.ظ

      سلام
      خدمات افتتاح حساب دبی نداریم

  • مجید فرهمند

    1401-11-14 در 4:05 ب.ظ

    سلام
    بنده برای پرداخت اقساط ملک در دبی نیاز به انجام حواله درهم به امارات را دارم آیا امکان ش هست؟

    • شیوا داداش زاده

      1401-11-16 در 10:36 ق.ظ

      سلام
      لطفا با شماره 02188884645 تماس بگیرید راهنماییتون کنند

  • Saeed Sallemikia

    1401-05-12 در 9:20 ب.ظ

    سلام، امکان انتقال پول به امارات از ایران ، و انتقال آن به یک حساب در بانک بین‌الملی wise را به صورت دلار دارید؟ پول باید از یک بانک اماراتی به به این بانک از طریق Swift منتقل گردد. Wise.com

    • شیوا داداش زاده

      1401-07-07 در 10:47 ق.ظ

      سلام
      با شماره های 02188884645 تماس بگیرید راهنماییتون کنند.

تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .