whatsapp
الو اپلای
حواله به کره

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  22 خرداد 1401

تعداد نظرات :  0

حواله به کره

ارسال حواله به کشور کره و راه‌های متنوع انجام حواله ارزی

در سال‌های اخیر، انجام حواله‌های ارزی و بانکی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان مهاجرت به کره جنوبی، دانشجویانی که در دانشگاه‌های این کشور درس می‌خوانند و بازرگانان از جمله افرادی هستند که به روش ارسال حواله به این کشور نیاز دارند. در کشور کره این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید به راحتی و با استفاده از راه‌های مختلف، در یکی از بانک‌های معتبر این کشور حساب بانکی مخصوص خود را ایجاد کنید. سپس می‌توانید با کمک برخی از آژانس‌ها از طریق حواله به کره، حساب بانکی خود را شارژ کنید. در ادامه این مطلب از الو اپلای قصد داریم تا روندها و شرایط حواله به کشور کره را مورد بررسی قرار دهیم.

هر آن‌چه که باید از سیاست‌های بانکی و اقتصادی کره بدانید

یکی از مواردی که می‌تواند شما را برای حواله به کره جهت انجام انواع روندهای تجاری ترغیب کند، روابط بانکی کشور کره با جهان است. سیستم بانک‌داری کشور کره به سیستم بانکداری جهانی متصل است و از این رو شما می‌توانید با کمک بانک‌های این کشور به انواع تجارت بپردازید.

حواله به کره

 

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند شما را برای انجام انواع حواله‌های بانکی و ارزی به کره ترغیب کند، این است که انجام حواله‌های ارزی و بانکی به چندین روش مختلف انجام می‌‎شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به پی‌پال اشاره کرد. در نظر داشته باشید که هرکدام از این کارها و آژانس‌ها یا صرافی‌های انجام دهنده این کار، کارمزد مخصوص خود را خواهند داشت.

همچنین ارسال حواله به کره می‌تواند از طریق بانک‌های مختلفی صورت بگیرد. بانک‌های کشور کره این امکان را به شما خواهند داد که در مدت بسیار کمی بتوانید حساب بانکی خود را در این کشور شارژ کنید. در ادامه نیز برخی از بهترین بانک‌های کشور کره برای ارسال حواله معرفی خواهند شد.

انواع حواله‌های ارزی

باری انجام و ارسال حواله به کره راه‌های مختلفی وجود دارند. اما در این میان باید به این نکته نیز توجه کرد که علاوه بر راه‌های انجام حواله‌های ارزی به کشور کره، انواع حواله‌های مختلفی نیز وجود دارند که به طور کلی به 4 دسته حواله ارزی صادره (OutWard)، حواله ارزی وارده (InWard)، حواله ارزی مستقیم و حواله ارزی غیر مستقیم تقسیم می‌شوند. البته حواله ارزی مستقیم و غیر مستقیم مربوط به زمان ارسال ارز برای شما می‌شوند.

حواله ارزی صادره در زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مشتری قصد داشته باشد تا از طریق بانک، برای فرد دیگری در هر جایی از دنیا، انتقال ارز و پول انجام دهد. در این حالت، فرد باید به بانک مراجعه کند و مشخصات گیرنده، شماره حساب و واحد ارز ارسالی را به طور دقیق مشخص کند. سپس بانک بر اساس نرخ روزانه ارز، ارز ارسالی را تبدیل خواهد کرد و مبلغ ارسال خواهد شد.

حواله به کره

بسیاری از بانک‌های جهان دارای سرویس‌های حواله ارزی هستند. پس از انجام بخش حواله ارزی صادره، برای گیرنده پیامکی مبنی بر دریافت مبلغ ارسال خواهد شد و سپس ارز ارسالی به حساب مشتری واریز خواهد شد. در نظر داشته باشید که گیرنده در خارج کشور تنها با ارائه کارت شناسایی خود می‌تواند واجه واریزی را دریافت کند. همچنین او این امکان را خواهد داشت که بتوانید تمام ارزهای خود را به ارز دیگری تبدیل کند و یا در صورت تمایل، آن ارز را به بانک بفروشد.

حواله ارزی مستقیم این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید با خیالی راحت نسبت به حواله به کره اقدام کنید. نام دیگر این حواله سوئیفت است و در سراسر دنیا هم کاربرد دارد. این نوع حواله به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید حواله خود را به 130 نوع ارز تبدیل و منتقل کنید. از جمله مزایای سوئیفت هم می‌توان به سرعت بالا، امنیت، عدم محدودیت در نوع ارز و میزان مبلغ انتقالی و انتقال مستقیم پول به حساب شخص اشاره کرد.

حواله ارزی غیر مستقیم یک تفاوت عمده با سوئیفت دارد که این تفاوت در سرعت انتقال خلاصه می‌شود. شما با استفاده از حواله ارزی غیر مستقیم می‌توانید در مدت زمانی در حدود 4 الی 7 روز بیشتر از سوئیفت، حواله به کره را به حساب بانکی شخص مورد نظر انجام دهید.

فاکتورهای ارسال حواله به کره

در نظر داشته باشید که ارسال حواله به کره باید طبق شرایطی انجام شود که همه در قالب فاکتورهای مختلفی به مشتریان توضیح داده می‌شوند. این فاکتورها موارد مختلفی را شامل می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

نوع ارز

یکی از مواردی که در انجام حواله به کره باید به آن توجه کنید، این است که در این کشور می‌توان به صورت ارزهای مختلفی حواله ارزی را انجام داد. البته در نظر داشته باشید برای انجام حواله به کره باید به آژانس یا صرافی مورد نظر خود توجه داشته باشید. چرا که بسیاری از صرافی‌ها برای انجام حواله‌های ارزی شرایط مختلفی دارند و تنها می‌توانند انتقال‌های ارزی به کشور کره با نوع خاصی از ارز انجام دهند.

کشور مقصد

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انجام حواله ارزی باید به آن توجه کرد، کشور مقصد است. البته در این بخش شما کشور مقصد را انتخاب کرده‌اید و از این رو می‌توانید از این بخش عبور کنید. اما در کل بد نیست به این نکته اشاره‌ای داشته باشیم که کشور مقصد می‌تواند راه انجام حواله و نوع ارز را برای شما تعیین کند.

مقدار ارز

یکی دیگر از مواردی که باید در حین انجام حواله به کره به آن توجه کنید، این است که تا چه مقدار ارز را می‌توان انتقال داد. بسیاری از صرافی‌ها و آژانس‌‌ها برای انجام حواله به کره شرایط و محدودیت‌هایی را دارند و از این رو شما در برخی از مواقع نمی‌توانید به مقدار مورد نیاز، ارز را منتقل کنید. البته در نظر داشته باشید که برخی دیگر از موسسات و صرافی‌ها برای انجام حواله ارزی محدودیت مقدار ارز نخواهند داشت.

مدت زمان ارسال

یکی دیگر از مواردی که باید پیش از انجام حواله به کره به آن توجه داشته باشید، مدت زمان مورد نیاز برای انجام حواله است. اگر عجله‌ای برای انتقال وجه به این کشور ندارید، می‌توانید روش انتقال غیر مستقیم را انتخاب کنید که هزینه آن کمتر از روش مستقیم یعنی سوئیفت است.

کارمزد واسطه‌ها و شرکت‌های انتقال وجه

پیش از انجام حواله به کره باید به نکات مختلفی توجه کرد، یکی از این موارد میزان کارمزد است. همانطور که گفته شد، برای انجام حواله به کره راه‌های مختلفی وجود دارند. اما نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که راه‌های انجام حواله و واسطه‌های انجام این کار، نیازمند کارمزدهایی هستند که باید بتوانید از میان آن‌ها راهی را برای بهترین خدمات و کمترین میزان کارمزد پیدا کنید.

دیگر شرایط خاص

همچنین پیش از انجام حواله به کره باید شاریط مختلف دیگری را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال، در زمان ابتدای شروع پاندمی کرونا، این فعالیت با اختلال جدی روبه‌رو شد و از این رو انجام حواله به کره امکان‌پذیر نبود. بنابراین باید در حین انجام این کار شرایط مختلف کشور مبدا و مقصد را در نظر بگیرید.

انواع روش‌های ارسال حواله به کره و دریافت پول

همانطور که گفته شد، برای انجام حواله ارزی به کره راه‌های مختلفی وجود دارد که برخی از این راه‌های از سیستم انتقال مستقیم و برخی دیگر نیز از سیستم انتقال غیر مستقیم بهره می‌برند. در این بخش نیز قصد داریم تا انواع راه‌های ارسال حواله ارزی به کشور کره را معرفی کنیم.

وسترن یونیون

انتقال حواله به کره از طریق وسترن یونیون را می‌توان یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای انتقال وجه دانست. از جمله ویژگی‌های انتقال وجه از این طریق می‌توان به عدم محدودیت در مقدار ارز، روند ارسال حواله به کره به شکل بسیار آسان و سرعت بی‌نظیر آن اشاره کرد.

حواله به کره

 

در نظر داشته باشید که کلیه مراحل انتقال وجه از وسترن یونیون به صورت آنلاین انجام می‌شوند و قابلیت پیگیری دارند. نرخ کارمز در انجام حواله ارزی در این کشور نیز از 5 تا 50 دلار متغیر است. البته در برخی مواقع نیز ممکن است از این میزان بیشتر شود.

حواله به کره از طریق ریا

شما برای انجام حواله به کره می‌تواند از طریق ریا (Ria) هم اقدام کنید. ریا یکی دیگر از راه‌های انجام حواله‌های ارزی است که به دلیل کارمزد پایین و ارزان بودن، همواره مورد توجه بوده است. یکی دیگر از دلایل انتخاب ریا برای انجام حواله‌های ارزی، اعتبار و مطمئن بودن آن است.

 

شما در ریا این امکان را خواهید داشت که بتوانید به دلیل امنیت بالای آن، با خیالی آسوده روندهای انجام حواله به کره را پیگیری کنید. در نظر داشته باشید که در برخی مواقع نیز شما برای انجام حواله بانکی خود، نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت.

حواله به کره از طریق سوئیفت

حواله به کره

همانطور که گفته شد، سوئیفت روش انتقال حواله ارزی به کره به صورت مستقیم است. این حواله به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن نسبت به انتقال وجه خود اقدام کنید. در نظر داشته باشید که انتقال حواله به کره در از طریق سوئیفت از دو ارز وون و دلار صورت می‌گیرد.

پی‌پال؛ یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای حواله به کره

حواله به کره

در سال‌های اخیر، روش‌های انتقال وجه و پرداخت مختلفی ایجاد شده‌اند که یکی از آن‌ها پی‌پال است. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، مدیر این شرکت است و از این رو شما برای حواله به کره نیازی به ذره‌ای شک کردن نخواهید داشت.

بانک‌های معتبر و مناسب برای حواله به کره

همانطور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، برای انجام انواع حواله‌های ارزی به کره جنوبی، شما نیاز به داشتن اطلاعات درباره برترین بانک‌های این کشور خواهید داشت. از این رو برترین بانک‌های کشور کره جنوبی که حاضر هستند تا از هر طریقی انواع روندهای انجام حواله به کره را برای شما پیگیری کنند، به شرح زیر هستند:

  • Shinhan Financial Group
  • NongHyup Financial Group
  • KB Financial Group
  • Hana Financial Group
  • Korea Development Bank
  • Woori Financial Group
  • Industrial Bank of Korea
  • BNK Financial Group
  • DGB Financial Group
  • Kakao Bank

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله به کره جنوبی

شما برای انجام حواله نیاز به ارائه مدارک دارید که از جمله آن‌ها هم می‌توان به نام بانک، شماره حساب بانکی، شماره سوئیفت در صورت نیاز، نام صاحب حساب، آدرس صاحب حساب بانکی و آدرس دقیق بانک مورد نظر اشاره کرد.

روند حواله ارزی به کشور کره

شما برای انجام حواله به کره نیاز خواهید داشت تا ابتدا استعلام قیمت بگیرید. این استعلام قیمت به این مربوط می‌شود که شما درباره ارزی که قصد تبدیل به آن را دارید، اطلاعاتی داشته باشید. قدم بعدی ثبت نام در صرافی یا آژانس مورد نظر است. سپس باید حساب کاربری شما به تایید برسد. در آخیر نیز از شما خواسته خواهد شد تا روند انجام حواله را پیگیری کنید و در آخر نیز می‌توانید رسید تراکنش خود را از صرافی یا آژانس مورد نظر دریافت کنید.

انجام انواع خدمات حواله به کره با خدمات مشاوره الو اپلای

در سال‌های اخیر، انجام حواله‌های ارزی مورد توجه بسیار قرار گرفته است. در این میان باید به این نکته توجه داشت که برخی کشورها در این زمینه همواره پیشتاز بوده‌اند. از جمله این کشورها می‌توان به کشور کره جنوبی اشاره کرد.

انتقال حواله به کره این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در این کشور کره، مبلغ مورد نظر را به ارزهای دلار یا وون تبدیل و دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید انتقال حواله خود را به چندین طریق ممکن انجام دهید که از جمله آن‌ها می‌توان به سوئیفت اشاره کرد.

موسسه مهاجرتی الو اپلای، موسسه‌ای با چندین سال سابقه درخشان در زمینه انواع روندهای مهاجرتی و انجام حواله‌های ارزی است که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن، انواع خدمات حواله به کره خود را پیگیری کرده و انجام دهید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان خبره ما در این مجموعه تماس بگیرید.

 

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
4 از 5 با 2 رای

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .