whatsapp
الو اپلای

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  9 بهمن 1401

تعداد نظرات :  0

نمونه جواب های لاتاری

امروزه یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت، ثبت نام در برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا است. برنامه‌‌ای که دولت آمریکا برای کمک به حفظ تنوع نژادی کشور راه‌اندازی کرد. از طریق این برنامه که هرساله در اوایل پاییز اجرا می‌شود، براحتی می‌توانید شانس خود را برای مهاجرت امتحان کنید. ثبت نام در لاتاری به شرایط خاصی نیاز ندارد و درصورتی که دارای پاسپورت معتبر هستید، می‌توانید در لاتاری ثبت نام نمایید.

در صورتی که برنده لاتاری شدید این امکان وجود دارد تا به همراه خانواده که شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال و مجرد می‌باشد، وارد آمریکا شوید و امتیازاتی مانند تحصیل، کار، افتتاح حساب، شماره تامین اجتماعی و بسیاری دیگر را دریافت کنید؛ اما در مقابل ممکن است برنده لاتاری نشوید و تمام این مزایا را از دست دهید. از این رو در ادامه مقاله به بررسی نمونه جواب‌ های لاتاری می‌پردازیم تا بیشتر با روند لاتاری آشنا شوید.

نمونه جواب لاتاری

پس از آنکه در زمان مشخص، ثبت نام لاتاری خود را در وب سایت dvprogram.state.gov انجام دادید و اطلاعات خود را بدرستی ثبت کرده باشید، کد کانفیرمیشن (Confirmation) به شما نشان داده می‌شود که باید این کد را در جای امن نگه دارید تا در زمان اعلام نتایج بتوانید از طریق آن جواب خود را مشاهده کنید. به طور معمول پس از گذشت 6 ماه نتایج لاتاری اعلام می‌شود که برای دسترسی به آن می‌توانید وارد وب سایت  رسمی لاتاری شوید و با وارد کردن اطلاعات و کد کانفیرمیشن نتایج را مشاهده کنید.

نمونه جواب قبولی لاتاری

برای مشاهده نتایج لاتاری، با مراجعه به وب سایت باید کد رهگیری 16 رقمی، نام خانوادگی و سال تولد خود را در فرم مربوطه وارد کنید تا نتیجه به شما نشان داده شود. در صورتی که در لاتاری آمریکا برنده شوید، متن زیر به شما نمایش داده می‌شود که حاوی اطلاعات هویتی اعم از نام و نام خانوادگی و آدرس، شماره پرونده و محل مصاحبه است.

You have been randomly selected for further processing in the diversity immigrant visa program for the fiscal year…..

نمونه جواب لاتاری در صورت پذیرش مطابق تصویر زیر است:

 

نمونه جواب قبولی لاتاری

 

در نتیجه می‌توانید باتوجه به کیس نامبر خود ویزای لاتاری را دریافت کنید. به این نکته توجه کنید که در صورت قبولی، ایمیلی از سمت لاتاری دریافت نخواهید کرد و تنها باید از طریق وب سایت رسمی آن پیگیر وضعیت قبولی خود شوید.

کیس نامبر چیست؟

اگر در لاتاری گرین کارت آمریکا برنده شوید، در انتهای صفحه نتیجه، کدی درج شده است که کیس نامبر یا شماره پرونده نام دارد. به عنوان نمونه 000006533FG2023 کیس نامبر مربوط به 6533امین فردی است که در لاتاری 2023 برنده شده است و تنها در زمان تعیین شده فرصت دارید تا نسبت به دریافت ویزای لاتاری و مراحل بعد اقدام کنید.

ثبت ایمیل صحیح در لاتاری

یکی از موارد مهمی که در هنگام ثبت نام در لاتاری باید به آن توجه کنید، وارد کردن صحیح ایمیل است؛ به این دلیل که اگر کد کانفیرمیشن را فراموش کرده باشید، از طریق این ایمیل براحتی می‌توانید آن را بازیابی کنید. لازم به ذکر است که اگر در برنامه لاتاری چه برنده شوید، چه نشوید ایمیلی برای شما ارسال نخواهد شد.

بنابراین اگر در سایتی، به عبارت “ایمیل برنده شدن لاتاری” برخورد کردید، مطمئن باشید که کلاهبرداری بوده و تنها برای فریب افراد استفاده می‌شود. همانطور که تصویر نمونه جواب های لاتاری مشاهده می‌کنید، نام و آدرس وجود دارد؛ اما ایمیلی که افراد سودجو برای شما می‌فرستند فاقد این اطلاعات است؛ از این رو می‌توانید به جعلی بودن ایمیل پی ببرید.

نمونه جواب منفی لاتاری

اگر در زمان اعلام نتایج، با ورود به وب سایت با متنی همانند زیر روبرو شدید، به این معناست که در این دوره از برنامه لاتاری پذیرشی دریافت نکردید.

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time….

تصویری زیر از نمونه جواب های لاتاری در صورت عدم پذیرش است. لازم به ذکر است که در این صورت نیز نامه‌ای تحت عنوان جواب منفی لاتاری برای شما ارسال نمی‌شود و باید از طریق وب سایت صفحه مربوطه را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که اگر در این مرحله از لاتاری برنده نشدید، می‌توانید در دوره‌های بعدی شرکت کنید و مجدداً شانس خود را برای برنده شدن امتحان نمایید.

 

نمونه جواب منفی لاتاری

 

ثبت اطلاعات اشتباه در هنگام مشاهده نتایج

در صورتیکه پس از تکمیل فرم اعلام نتایج پیامی مطابق متن زیر به شما نشان داده شد، به این معناست که اطلاعات خود را بدرستی وارد نکردید. بنابراین باید وب سایت را دوباره باز کنید و اطلاعات خود را بدرستی وارد نمایید. به این نکته توجه کنید که در کادر مربوط به نام خانوادگی، نباید نام خود را وارد کنید.

The information entered is not valid. Please review the confirmation number, last/family name, and year of birth…

 

موسسه الواپلای متخصص در امور مهاجرت، مشاوره، ثبت نام لاتاری، اخذ ویزای ترکیه، پذیرش تحصیلی و مواردی اینچنینی است. شما می‌توانید برای ثبت نام در لاتاری یا اطلاع از نتایج آن و کسب راهنمای‌های بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
1 از 5 با 2 رای

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .