whatsapp
الو اپلای

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  6 آذر 1401

تعداد نظرات :  121

ویزه ترکیه از ایران برای افغان ها

ترکیه کشوری است با فرهنگ و تمدن غنی که با یک موقعیت جغرافیای بی نظیر ارواسیایی ، تبدیل به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری شده است .  سالانه میلیون ها مسافر، چه برای گردشگری و چه برای تجارت ، به این کشور می آیند تا از همه چیزهایی که ترکیه ارائه می دهد لذت ببرند . اگر اهل افغانستان هستید ، برای ورود به ترکیه باید برای دریافت ویزه ترکیه اقدام کنید . افغان ها برای دریافت ویزه ترکیه جهت ورود و یا مهاجرت به ترکیه ، لازم است مراحلی را طی کنند . این مراحل باید به درستی و به ترتیب انجام شود چرا که با کوچکترین اشتباه ممکن است درخواست متقاضی برای اخذ ویزه ترکیه رد شود . در حالت کلی پاسپورت افغانستان جزو پاسپورت‌های ضعیف یه‌شمار می‌رود و فقط ۲۷ کشور اجازه ورود بدون ویزه را برای این پاسپورت در نظر گرفته‌اند.

دریافت ویزه ترکیه از ایران برای اتباع افغانی امکان‌پذیر است . هر چند تنها اتباع افغانی که در ایران دارای کارت آمایش هستند می‌توانند از ایران برای دریافت ویزه ترکیه اقدام کنند در غیر این صورت ، فرد باید از طریق سفارت ترکیه در افغانستان برای دریافت یکی از انواع ویزه ها در ترکیه پیش قدم شود . کارت آمایش مدرکی است که توسط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ایران برای اتباع افغانی صادر می‌شود و وضعیت اقامت آن‌ها را در ایران به صورت قانونی مشخص می‌کند . ویزه ترکیه برای افغان ها یک ویزه توریستی منحصر به فرد است . به فرد امکان می دهد 30 روز در ترکیه بماند . دارنده ویزه می تواند از مکان های توریستی دیدن کرده و از اقامت 30 روزه خود لذت ببرد ، اما برای تمدید سفر به ویزه سفارت نیاز دارد .

 

 

مدارک لازم برای دریافت ویزه ترکیه

ویزه ترکیه به دو صورت ویزه الکترونیک و ویزه لیبل دار برای افغان ها صادر می شود . ویزه الکترونیکی ترکیه تا 180 روز پس از ورود شخص معتبر است . برای دریافت این نوع ویزه باید وارد سایت Evisa شده و پس از انتخاب کشور محل اقامت ، فرم مخصوص درخواست ویزه توریستی را تکمیل و در نهایت هزینه 60 یوروی آن پرداخت شود . دارندگان ویزه ترکیه می توانند از آن برای سفرهای تجاری یا گردشگری کوتاه مدت که در کل از 90 روز تجاوز نمی کنند استفاده کنند . با این حال ، مقامات روابط خارجی این حق را برای خود محفوظ می دارند که مدت زمان مجاز اقامت هر بازدیدکننده را تغییر دهند . این به ملیت و هر گونه الزامات اضافی که توسط دولت ترکیه تصمیم گیری می شود بستگی دارد . ویزه لیبل درا ،که نوعی دیگر از ویزه ترکیه است که برای افغان ها قابل صدور می باشد . ویزه لیبل دار سندی است که به شکل یک برچسب کاغذی روی صفحات داخلی پاسپورت چسبانده می شود . این لیبل در بر گیرنده اطلاعات ویزه است . برای دریافت این ویزه حتما باید به سفارتخانه ترکیه در محل اقامت خود  مراجعه کرد ، که بیشتر برای تحصیل ، کار و درمان … صادر می شود .

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزه ترکیه :

  • ارائه پاسپورت معتبری که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد و حاوی عکس رنگی و جدید باشد .
  • ارائه مدارکی که نشان می‌دهد متقاضی در ترکیه محلی برای اقامت دارد . این مدرک می‌تواند گواهی رزور هتل ، اجاره نامه ، سند خرید ملک در ترکیه و یا داشتن دعوت نامه توسط یک میزبان در ترکیه باشد .
  • اثبات داشتن تمکن مالی کافی ، به عبارتی متقاضی برای هر روز حضور در ترکیه باید مبلغی حدود 50 یورو ارائه دهد .
  • در صورت درخواست ویزه توریستی ، ارائه رزرو بلیط رفت و برگشت به ترکیه
  • داشتن بیمه مسافرتی حداقل تا سقف مبلغ 30000 هزار یورو
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • در صورت اخذ ویزه توریستی از ایران ، باید وثیقه ای جهت اثبات بازگشت ارائه شود .
  • در صورت دریافت پیشنهاد کاری ، ارائه دعوتنامه یا گواهی پیشنهاد همکاری به سفارت برای دریافت ویزه کاری بسیار سودمند است .

نکته : این مدارک برای دریافت انواع ویزه ترکیه مشترک است . اما مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزه ترکیه به نوع ویزه درخواستی متقاضی نیز بستگی دارد .

 

انواع ویزه ترکیه برای افغان ها

برای ورود افغان ها به خاک ترکیه ، انواع مختلفی از ویزه ها وجود دارد . تعدادی از ویزهای کاربردی ترکیه برای افغانها به شرح زیر است :

ویزه کاری ترکیه افغان ها : آن دسته از افغان هایی که با هدف اشتغال قصد ورود به کشور ترکیه را دارند و یا می‌خواهند به عنوان یک ورزشکار ، هنرمند ، کارگر منطقه آزاد ، روزنامه نگار ، مونتاژ کار ، تعمیرکار و … در ترکیه مشغول به کار شوند به این نوع ویزه نیاز دارند . افغان ها پس از دریافت ویزه کار و ورود به این کشور باید در یکی از ادارات مهاجرت استانی ترکیه تقاضای دریافت مجوز کار دهند تا بتوانند اقامت کاری دریافت کنند . اما بهترین قدم برای اخذ این نوع ویزه در ترکیه ، دریافت پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای معتبر می باشد . هزینه دریافت ویزه کار در ترکیه برای افغان ها به ترتیب زیر است :

  • هزینه ویزه کار موقت یک ساله : 13860 لیر
  • هزینه ویزه کار دائم یک و دو ساله : 27724 لیر
  • هزینه ویزه کار دائم دو یا سه ساله : 41586 لیر
  • هزینه ویزه کار نامحدود : 1386740 لیر
  • هزینه ویزه کار مستقل یک ساله : 51570 لیر

 

ویزه درمانی ترکیه افغان ها : دریافت ویزه درمانی ترکیه برای افغان ها ، هم از طریق الکترونیکی و هم از طریق حضور در سفارت امکان پذیر است . برای دریافت این نوع ویزه ، باید علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز صدور ویزه ، نامه اخذ پذیرش از بیمارستان ترکیه نیز ضمیمه مدارک شود .

ویزه تحصیلی ترکیه برای افغان ها : یکی دیگر از انواع ویزه هایی که برای اتباع افغان در ترکیه قابل صدور است ، ویزه تحصیلی می باشد . ویزه تحصیلی  یا ویزه دانشجویی ترکیه مجوزی برای ورود به ترکیه برای اهداف مرتبط با تحصیل است . این ویزه به افغان ها اجازه می‌دهد تا وارد ترکیه شوند و مجوز اقامت موقت برای ادامه تحصیل دریافت کنند . ویزه تحصیلی معمولا به افرادی اعطا می‌شود که می‌خواهند در یکی از مدارس ترکیه ، دانشگاه و  موسسه آموزشی به تحصیل بپردازند . همچنین مدت زمان این ویزه معادل مدت زمان مورد نیاز برای اتمام آن مقطع تحصیلی است .

ویزه توریستی ترکیه برای افغان ها : همان طور که قبلا ذکر کرده ایم ، ویزه توریستی ترکیه برای افغان ها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و این نوع ویزه فقط برای مقاصد گردشگری و توریستی کاربرد دارد . افغان ها برای دریافت این نوع ویزه در ترکیه باید متعهد شوند که برخی از شرایط را دارند . آن‌ها باید ثابت کنند که بلیط رفت و برگشت به ترکیه ، گواهی رزرو هتل و حداقل مبلغ ۵۰ یورو برای هر روز اقامت در ترکیه را دارند .

ویزه ترانزیت ترکیه برای افغان ها : این نوع ویزه در ترکیه به منظور عبور اتباع خارجی از این کشور به مقصد کشور دیگری است .  افغان هایی که فقط از ترکیه عبور می‌کنند و یا برای رسیدن به مقصد مورد نظر مجبور هستند یک شب در ترکیه اقامت داشته باشند باید ویزه ترانزیت ترکیه دریافت کنند . این نوع ویزه هم به صورت الکترونیکی و هم لیبل دار صادر می‌شود .

 

هزینه دریافت ویزه ترکیه برای اتباع افغانی

افغان های که اقدام به دریافت ویزه کشور ترکیه از ایران می کنند ، باید هزینه هایی را هنگام درخواست انواع ویزه  لیبل دار ترکیه مانند ویزه ترانزیت ، ویزه تجاری ، ویزه تحصیلی ، ویزه فرهنگی ، ویزه ورزشی ، ویزه تحقیقاتی ، ویزه پزشکی و بازدید از خانواده یا دوستان یا به عنوان روزنامه نگار ، پرداخت کنند . این هزینه‌ها به شرح زیر است :

  • هزینه دریافت ویزه یک بار ورود : 55 یورو
  • هزینه دریافت ویزه دوبار ورود : 110 یورور
  • هزینه دریافت ویزه چند بار ورود : 180 یورو
  • هزینه دریافت ویزه الکترونیکی گردشگری : 60 دلار

 

ویزه همراه ترکیه برای اتباع افغان

زمانی که اتباع افغانی ویزه ترکیه را جهت مهاجرت دریافت می کنند ، می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به عنوان همراه به ترکیه ببرند . شایان ذکر است که فرزندان این اتباع افغانی برای ادامه تحصیل در مدارس ترکیه نیازی به دریافت ویزه تحصیلی در این کشور نخواهند داشت . اما اگر همسران اتباع افغانی که موفق به دریافت ویزه ترکیه شده اند ، تمایل به اشتغال در این کشور را دارند ، باید اقدام به دریافت ویزه کاری نمایند .

 

جمع بندی

برای دریافت ویزه ترکیه برای افغان ها از ایران ، شروط مختلفی وجود دارد که سه مورد از انها ، از اصلی موارد هستند . یکی از شروط اصلی ، داشتن کارت آمایش است . همنطور که قبلا گفته شد ، این کارت نوعی مدرک هویتی است و به دنبال اقامت موقت در ایران صادر می‌شود . در صورت نداشتن این کارت باید برای دریافت آن از طریق مراجع مربوط اقدام شود . از شروط دیگر، داشتن حداقل یک سال اقامت در ایران است . زمانی می‌توان برای ویزه ترکیه از ایران برای افغان ها اقدام کرد که حداقل یک سال از اقامت در ایران گذشته باشد . در هنگام ثبت درخواست برای این کار ، از متقاضی مدارکی برای اثبات این موضوع خواسته می‌شود . اشاره شد که پاسپورت افغانستان جزو ضعیف‌ترین پاسپورت‌های دنیا است که با استفاده از آن تنها می‌توان به کشور‌های محدودی از دنیا ، سفر کرد . دریافت ویزه ترکیه برای افغانها از ایران نیاز به داشتن پاسپورتی قوی با سابقه حداقل 6 ماهه دارد .

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
4.2 از 5 با 5 رای

  • عبدالکریم حکیمی

    1402-10-15 در 10:50 ب.ظ

    سلام

    • شیوا داداش زاده

      1402-10-16 در 10:57 ق.ظ

      سلام
      بفرمایید

  • شاهین شاه

    1402-10-06 در 3:05 ب.ظ

    من افغانی هستم میحواهم کی ویزه ترکیه بیګرم نظر شما او کار شما چی قیسمی است

    • شیوا داداش زاده

      1402-10-07 در 8:43 ب.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم متاسفانه

  • محمد حسینی

    1402-10-04 در 2:42 ق.ظ

    سلام وقت بخیر. من پاسپورتم وقتش زیاده
    هزینه که بابت مثلا اینجا نوشته شده که یک مقدار پولی را میگیرن که باید بر گرده چنده

    • شیوا داداش زاده

      1402-10-07 در 8:46 ب.ظ

      سلام
      متاسفانه در خصوص ویزا در حال حاضر خدمات نداریم.

  • شاهین شاه

    1402-10-03 در 8:31 ب.ظ

    من افغانی هستم ویزه ترکیه سیاحتی میواهم

    • شیوا داداش زاده

      1402-10-07 در 8:47 ب.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • صادق رحمانی

    1402-10-02 در 11:57 ب.ظ

    سلام خسته نباشید .من دارای ۳ سال اقامت در ایران را دارم …پاسپورت هم دارم … و میخوام از .ایران.تهران .به ترکیه سفر کنم… آیا میتونم برم …و با چه هزینه ای لطف کنید پاسخ بدهید…خیلی ممنونم …سپاسگزارم 🙏🙏🙏

    • شیوا داداش زاده

      1402-10-03 در 10:47 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا در حال حاضر خدمات نداریم

    • شیوا داداش زاده

      1402-10-07 در 8:47 ب.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم.

  • musa rahmani

    1402-09-29 در 8:24 ق.ظ

    معلومات برای ویزه ترکیه از ایران

    • شیوا داداش زاده

      1402-10-01 در 5:25 ب.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم

  • یما غفوری

    1402-09-27 در 12:49 ق.ظ

    سلام.من از تهران سفارت افغانستان پاسپورت دریافت کرد و آیا میدانم به ترکیه از تهران با چی هزینه سفر کنم

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-27 در 6:56 ب.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم فعلا.

  • Ali

    1402-09-23 در 1:18 ق.ظ

    سلام و خسته نباشید ببخشید برای فعلا برای افغانستانی ها سفارت ترکیه در تهران ویزا صادر می‌کند و یا خیر ؟ خیلی ممنون

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-25 در 9:58 ب.ظ

      سلام
      برای اتباع خدمات نداریم

  • محمد رضایی

    1402-09-21 در 10:20 ق.ظ

    در باره شرایط خدمات ویژه درمانی معلومات دهید

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-22 در 10:07 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم

  • سید امان رهپو

    1402-09-20 در 12:01 ق.ظ

    من مدت یک سال و دو ماه میشود با فامیل ام در ایران هستم و اقامه یک ساله هم دارم چطور میتوانم با فامیل ام بروم ترکیه

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-21 در 9:34 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم

  • ادریس رحمانی

    1402-09-11 در 3:39 ق.ظ

    سلام خسته باشید ببخشید ویزاه برای افغانستانی ها که داخل ایران هستن انجام میدن مجردی یا خانواده میشه لطف کنن با ازینه هاش برام بگید ممنون

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-21 در 9:42 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم.

  • امید الله امید

    1402-09-06 در 6:56 ب.ظ

    سلام .
    من دارای شغل پرستاری هستم میتوانم خدمت گار بشریت باشم خدمت گذاری خو از افغانستان از نزد میگرفته شد حالاهم دنیا مان را چرا درک نمی کند ؟

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-07 در 8:00 ب.ظ

      ؟

  • فواد، وکیل زاده

    1402-08-22 در 8:44 ب.ظ

    ویزه کار ی ترکیه از کشور ایران برای شهروندان افغانستان مصرف چند میاید؟

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:07 ق.ظ

      سلام
      خیر متاسفانه

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:08 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر خدمات ویزا برای اتباع نداریم.

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:33 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای اتباع خدمات نداریم.

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:35 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم

  • فواد، وکیل زاده

    1402-08-22 در 8:39 ب.ظ

    من اگر از ایران ترکیه ویزه بگیرم با اقامه کشور ایران
    چن یا چغدر پول خرچ می شود
    تشکر از ما

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:02 ق.ظ

      سلام
      متوجه سوالتون نشدم.

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:10 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا فعلا خدمات نداریم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:36 ق.ظ

      سلام
      متوجه نشدم؟

  • بسم الله نبی زاده

    1402-08-21 در 10:34 ق.ظ

    چطور می‌توانم ویزه ترکیه را از ایران به دست بیاورم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:04 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:15 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم

  • حمیدالله خراسانی

    1402-08-18 در 2:01 ب.ظ

    چند روز دربر میکیرد

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 11:32 ق.ظ

      سلام
      برای اتباع خدمات نداریم

  • سید اکرام سادات

    1402-08-13 در 11:01 ب.ظ

    سلام من یک از اتباه هستم ساکن تهران گیلاوند هستم باخانواده ازین طریق انلاین میتوانم درخاست ویزه بیدم خیلی ممنونم اگه جواب بدین

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 12:25 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • سید محب الله هاشمی

    1402-08-07 در 2:59 ب.ظ

    من ویزه آزاد رایگان میخواهم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-27 در 12:24 ق.ظ

      سلام
      در این زمینه خدمات نداریم.

  • اسدالله عزیزی

    1402-08-02 در 3:29 ق.ظ

    اسدالله عزیزی افغان ورزشکار بدنسازی قانونی هستم میتوانم از ایران به ترکیه سفر کنم چقدر مصارف دارد

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 9:58 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر خدمات ویزا نداریم.

  • اسدالله عزیزی

    1402-08-02 در 3:26 ق.ظ

    اسدالله عزیزی افغان ورزشکار بدنسازی قانونی هستم سندم 30 میخواهم در ترکیه به ورزش خود ادامه بدهم هم کار کنم

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-07 در 8:20 ب.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم.

  • اجمل

    1402-08-01 در 9:00 ب.ظ

    سلام من اتباع خارجی استم میخواستم ویزای ماری ترکیه بیکیرم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 9:58 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر خدمات ویزا نداریم

  • خیرالله سلحشور

    1402-07-28 در 11:42 ب.ظ

    سلام من خودم استم دوتا پسر هفت شال شش ماه دارم و یک پسر شش سال دارم و خانمم است کلن چهار نفر استیم میخوام‌ویزه کاری یک ساله ترکیه رو بیگیرم و همه مون دارای پاسپورت افغانستان هستیم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 9:59 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم

  • احمد ایوبی

    1402-07-25 در 2:21 ب.ظ

    من احمد استم و از افغانستان ویژه سیاحتی سه ماهه به ایران سفر کردیم و می‌خواهیم که از ایران به تر کیه ویزه چند روزه بگریم اونجا خانواده مان است می‌خواهیم اونا را ملاقات کنیم میشه که ویزه بگیریم یانه

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:00 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم

  • اسماعیل اسحاقزی

    1402-07-25 در 1:36 ب.ظ

    من میخام ویزای ترکیه بگیرم چی کار باید انجام بدم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:01 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • کلاب شاه جعفری

    1402-07-21 در 3:02 ب.ظ

    ترکیه

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:02 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • صلاح ا الدین عینی

    1402-07-18 در 10:49 ب.ظ

    سلام خوبی من افغانم مقیم ایران می خوام ویژه سیاحتی ترکیه را دریافت کنم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:03 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

      • شیوا داداش زاده

        1402-08-28 در 10:04 ق.ظ

        سلام
        در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • سمیر امیری

    1402-07-18 در 3:51 ق.ظ

    سلام خسته نباشید من ویزه کار وتحصیل میخواستم کمک کنید تشکر

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:09 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • عطاالله اکبری

    1402-07-17 در 9:13 ب.ظ

    آیا امکان داره از ایران ویزه بیگیرم؟؟

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:09 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • عطاالله اکبری

    1402-07-17 در 9:10 ب.ظ

    ترکیه یکی ازکشورهای مورد علاقه من است و آرزو دارم آنجا زندگی کنن

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:09 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • ثمرالدین فرزاد

    1402-07-16 در 1:23 ق.ظ

    سلام ویزه کاری ترکیه 0تا100چقدرمصرف پول داره که کلا همه کارش تمام باشه فقط آماده باشه که بری ممنونتان میشم جواب بدین

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:18 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر برای ویزا خدمات نداریم.

  • ارمین

    1402-07-12 در 3:10 ب.ظ

    سلام میخواستم بدونم ویزهای گردشگری به اتباع افغانستانی میده یا نه

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-07 در 8:07 ب.ظ

      سلام
      در حال حاضر خیر

  • طاهر خاوری

    1402-07-08 در 9:10 ب.ظ

    تماس

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-07 در 8:20 ب.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم

  • عنایت الله محمد

    1402-07-01 در 1:30 ب.ظ

    09373069971

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-07 در 8:19 ب.ظ

      برای ویزا خدمات نداریم.

  • Sodais Wakilzadeh

    1402-06-31 در 12:37 ق.ظ

    ویزه تحصلی میخایم

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-07 در 8:19 ب.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم.

  • Sodais Wakilzadeh

    1402-06-31 در 12:36 ق.ظ

    ￿l

    • شیوا داداش زاده

      1402-09-07 در 8:21 ب.ظ

      ؟

  • Enayatullah farzan

    1402-04-22 در 11:52 ق.ظ

    سلام
    من دارنده اسناد از کانادایی ها استم war child canada میخواهم به ترکیه رفته آنجام کار های خود را از سفارتخانه کانادا انجام بدهم .

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:37 ق.ظ

      سلام
      متوجه سوالتون نشدم؟

  • عبدالله رفیقی

    1402-04-19 در 4:14 ب.ظ

    آیا میتوانم از ایران ویزه بگیرم به ترکیه برم؟

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:39 ق.ظ

      سلام
      از سفارت ترکیه در ایران باید پیگیری کنید.

  • خداداد حیدری

    1402-04-19 در 8:55 ق.ظ

    سلام خسته نباشید برای ثبت نام پناهنده گی وکار و تحصیل ویزه انجام میشه راهنمایی کنید

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:40 ق.ظ

      سلام
      برای پناهندگی موسسه ما خدمات نداره

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:50 ق.ظ

      سلام
      در این زمینه خدمات نداریم

  • شریف الله عباسی

    1402-04-19 در 12:18 ق.ظ

    سلام من ویزه یک بار ورود میخاستم میشه کمکم کنید؟!

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:40 ق.ظ

      سلام
      از سفارت باید پیگیر باشید.

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:50 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم.

  • عزت اله توحیدی

    1402-04-18 در 12:31 ق.ظ

    من می‌خواهم ویزه ترکیه را بگرم

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:41 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا خدمات نداریم.

  • Suhbatullah Karimi

    1402-04-16 در 1:38 ب.ظ

    نظرات خاص ندارم میخواهم از ایران برم ترکیه

    • شیوا داداش زاده

      1402-04-24 در 11:44 ق.ظ

      سلام
      برای اتباع خدمات نداریم

  • کرامت الله نورزی

    1402-03-02 در 8:18 ب.ظ

    ترکیه برای افغان ها ویزه میده

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 11:56 ق.ظ

      سلام
      فعلا خیر

  • جواد رضایی

    1402-02-28 در 7:59 ب.ظ

    من یک افغانی هستم و زنم ایرانی است و قصد سفر به ترکیه دارم و اقامت ایران را دارم

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-01 در 1:16 ب.ظ

      سلام
      فعلا برای اتباع افغانستان خدمات ویزا سفارت نیم ده

  • محمد

    1402-02-23 در 10:22 ب.ظ

    من ویزه سه ماهه ایران را دارم دوست دارم ویزه سیاحتی ترکیه را بگیرم اما یکی از شرط ها که مدت یکسال اقامت در ایران را ندارم میشه ویزه سیاحتی بگیرم

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-09 در 11:38 ق.ظ

      سلام
      سفارت ترکیه در حال حاضر برای اتباع افغانستان ویزا صادر نمی کنه

  • نادر حکیمی

    1402-02-22 در 8:36 ق.ظ

    سلام من نادر حکیمی هستیم من ویزه ایران دارم ازترکیه دعوتنامه آمده میخوام برم ترکیه

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 11:59 ق.ظ

      سلام
      در حال حاضر سفارت ترکیه برای اتباع افغانستان ویزا صادر نمی کند.

  • ګل احمد تلاش

    1402-02-21 در 12:26 ق.ظ

    من خيلی خسته بودم در افغانستان امدم به ايران اينجه مشکل بزرګ دارم

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-09 در 11:59 ق.ظ

      سلام
      خسته نباشی

  • جهادالحق شیرزاد شفق

    1402-02-11 در 8:42 ب.ظ

    سلام جهادالحق شیرزاد شفق هستم من دوسال اقامت در ایران دارم میخواهم ویزه ترکیه را بگیرم میتوانم
    خانم وفرزندان من اقامه ۳ ماه دارند

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-09 در 12:08 ق.ظ

      سلام
      سفارت ترکیه ویزا صادر نمی کنه فعلا

  • روح الله احمدی

    1402-01-28 در 11:03 ب.ظ

    چی وقت میتوانیم ویزه ره بدست بیاورم

    • شیوا داداش زاده

      1402-02-06 در 12:08 ق.ظ

      سلام
      از طریق سفارت ترکیه باید اقدام کنید

  • اعزازالله الکوزی

    1402-01-24 در 2:23 ق.ظ

    از ایران ویزه ترکیه به افغانها میشه داداش یا نه چی شرایط داره

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 12:04 ق.ظ

      سلام
      فعلا ویزا صادر نمی کنه سفارت ترکیه

  • فریدون،نوری

    1402-01-18 در 9:50 ب.ظ

    سلام‌خسته‌نباشید‌ویزه‌‌میخاسم‌بگیرم‌از‌ایران‌امکانش است‌یک‌سال‌پاسپورتم‌وقت‌داره

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 12:08 ق.ظ

      سلام
      برای ویزا باید از سفارت ترکیه در تهران پیگیر باشید.

  • خالد کریمی

    1401-12-02 در 12:21 ق.ظ

    من و خانومم کارت امایش داریم ایا میتوانیم به ترکیه سفر کنیم؟

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 12:26 ق.ظ

      سلام
      خیر باید پاسپورت داشته باشید

  • نصیر احمد پسری نصردین نام مادر عرب

    1401-12-01 در 11:25 ب.ظ

    سلام علیکم و رحمة الله و برکاته خدمتی شما و امکارانی عزیزی شما من یک شهروند افغانستانی هم مدت ۶ سال میشه ترکیه زندگی می کنم با کیملیکی کی از سوی سازمان ملل داده شده ولی میخوام ویزه بزنم و برای معدنی تولانی اینجا زندگی کنم رفتو آمد برام سرویس باشه لطفاً برام کمیک کنید منتظری جوابی شما هم

    • شیوا داداش زاده

      1402-03-06 در 12:28 ق.ظ

      سلام
      باید از اداره گوچ ترکیه اقدام کنید جناب

  • شاه محمد اسکندری

    1401-11-12 در 2:52 ب.ظ

    سلام علیکم من میخواستم ویژه ترکیه را بگیرم میشه مه من کمک کنید

    • شیوا داداش زاده

      1401-11-16 در 10:41 ق.ظ

      سلام
      متاسفانه فعلا برای اتباع خارجی خدمات اخذ ویزا نداریم

    • شیوا داداش زاده

      1401-11-16 در 10:44 ق.ظ

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت ویزا برای اتباع افغانستان را نداریم

  • عبدالحمید محمدی

    1401-10-28 در 12:34 ق.ظ

    میخواهم ویزه کار بگیرم پاسپورت دارم ولی کارت آمایش ندارم قانونی آمدم ایران
    میتوانم اقدام کنم برای ویزه
    کمک کرده میتوانید. ممنون

    • شیوا داداش زاده

      1401-10-28 در 2:58 ب.ظ

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر برای اتباع خارجی خدمات نداریم

  • حسین خادمی

    1401-09-15 در 1:52 ب.ظ

    سلام خسته نباشید اگر با ارائه کارت امایش و گرفتن ویزا وارد ترکیه شویم میتونیم مشغول به کار شویم و برای دریافت تابعیت اقدام کنیم اگر هزینه بیمه را در 5سال خودمان پرداخت کنیم چطور میتوانیم تابعیت بگیریم تشکر

    • شیوا داداش زاده

      1401-09-16 در 1:33 ب.ظ

      سلام
      خیر متاسفانه
      برای کار باید چالیشما ایزنی بگیرید و همچنین بیمه شما را از جایی که مشغول به کار هستید واریز کنند.

تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .