whatsapp
الو اپلای
خرید استانبول مال

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  22 فروردین 1402

تعداد نظرات :  0

مرکز خرید استانبول مال

مراکز خرید به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های خریداری در سراسر جهان شناخته می‌شوند و هر روز بیشتر مردم به دنبال تجربه خرید لذت بخش و باکیفیت در این مراکز هستند. مرکز خرید استانبول مال نیز از بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید در شهر استانبول ترکیه بوده که بیش از 350 فروشگاه و برند مختلف را در خود جای داده است. این مرکز خرید با برخورداری از فروشگاه‌های متعددی از جمله برندهای بین‌المللی مشهور، رستوران‌ها و مراکز بازی تجربه خریدی بی‌نظیر و تفریحی کامل را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند.

مرکز خرید استانبول مال برای خریداران از تنوع بی‌نظیری در زمینه پوشاک، کفش، لوازم جانبی و اکسسوری برخوردار است. در کنار فروشگاه‌های این مرکز رستوران و کافه‌های بسیاری وجود دارد که غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. به علاوه این مرکز خرید دارای پارک سرپوشیده و سینما بوده که می‌توانید یک روز فوق‌العاده را در آن تجربه کنید. در صورتی که قصد سفر به ترکیه را دارید، حتما از این مرکز خرید بازدید کنید، بخصوص در فصل بهار و تابستان که جشنواره‌ها و تخفیف‌های بسیاری در این مکان ارائه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت شهروندی ترکیه میتوانید به صفحه آن مراجعه کنید.

 

استانبول مال، محبوب ترین مرکز خرید ترکیه

مرکز خرید استانبول مال بدلیل تنوع فوق‌العاده‌ای که در ارائه محصولات مختلف دارد، به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در استانبول ترکیه تبدیل شده است. استانبول مال در منطقه باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال و محله محمود بی قرار دارد.  این مرکز خرید دارای 4 طبقه بوده که از فضایی مدرن برخوردار هستند.

همچنین موقعیت جغرافیایی این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه مترو، اتوبوس واحد، امکان دسترسی آسان به آن را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. علاوه بر آن در استانبول مال بهترین برندهای مشهور دنیا و ترکیه حضور دارند. بخش‌های مختلفی از جمله رستوران‌ها، پارکنیگ رایگان، اتاق مادر و کودک، سینما، فضای بازی، اورژانس و کمک‌های اولیه و بسیاری دیگر در این مرکز خرید باعث شده تا تجربه خرید منحصربفردی برای بازدیدکنندگان فراهم شود.

 

برندهای اختصاصی پوشاک در استانبول مال

در بین برندهایی که در مرکز خرید استانبول مال وجود دارند، برندهای پوشاک محصولات بسیار باکیفیت و متنوعی را ارائه می‌کنند. نام برخی از این برندها به شرح لیست زیر است:

  • Mavi Jeans: این برند ترکیه‌ای در زمینه پوشاک و لباس‌های جین فعالیت دارد و محصولات باکیفیت بالا و طراحی جذابی ارائه می‌کند.
  • Koton: این برند نیز از دیگر برندهای محبوب پوشاک زنانه در ترکیه است که لباس‌های زنانه بسیار زیبا و منحصربفردی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
  • LC Waikiki: این برند ترکیه‌ای در زمینه پوشاک و لباس در تمام سنین و با تنوع بالا محصولات خود را بفروش می‌رساند.
  • Zara: برند محبوب اسپانیایی زارا از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای پوشاک بانوان در مرکز خرید استانبول مال است.
  • Mango: این برند اسپانیایی نیز به عنوان یکی از برندهای محبوب پوشاک زنانه در ترکیه شناخته می‌شود.

همچنین برندهای دیگری مانند Stradivarius، Bershka، H&M، Pull and Bear، Oysho و  Collezione نیز در مرکز خرید استانبول مال حضور دارند که می‌توانید محصولات متنوع و زیبایی را در زمینه پوشاک از آن‌ها خریداری کنید.

 

هزینه خرید در استانبول مال

هزینه خرید در استانبول مال بسته به نوع کالاهایی که می‌خرید و برندهایی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. بطور کلی استانبول مال از مراکز پرطرفدار و لوکس در استانبول است که برندهای مطرحی در آن حضور دارند. بنابراین هزینه خرید در این مرکز خرید تا حدودی بالاست. البته بدلیل وجود فروشگاه‌های بسیار، می‌توانید انواع محصولات و برندهای مختلف را در قیمت‌های متنوع پیدا کنید.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که در برخی فصل‌های سال مانند تعطیلات عید، قیمت محصولات در مراکز خرید افزایش پیدا می‌کند. در مقایسه با خرید در تهران، هزینه خرید در استانبول بویژه برای پوشاک مناسب‌تر است؛ اما باید در نظر داشت که قیمت‌های خرید در استانبول مال بستگی به برند و کیفیت محصول دارد و ممکن است برخی از محصولات در این مرکز خرید از تهران گران‌تر باشند.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
اولین کسی باشید که به این پست رای میدهید!

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .