whatsapp
الو اپلای
افتتاح حساب پایونیر

افتتاح حساب پایونیر

پایونیر؛ یک سرویس خدمات مالی معتبر

در سال‌های اخیر فناوری‌های انتقال دارایی پیشرفت بسیاری کرده است و از این رو سرویس‌های مالی مختلفی برای انتقال پول ایجاد شده‌اند که به شما این امکان را خواهند داد که بتوانید در مدت زمان بسیار کمی، مبلغ مورد نظر را انتقال دهید. از جمله برترین انواع این سرویس‌ها می‌توان به پی‌ پال و پایونیر اشاره کرد. پایونیر یکی از پلتفرم‌های انتقال پول است که می‌توان از آن برای انتقال پول میان کشورها استفاده کرد. (افتتاح حساب بانکی بین المللی)

این پلفترم از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل امنیت بالا مورد توجه قرار گرفته است. از این رو در این مطلب قصد داریم تا افتتاح حساب پایونیر را برای شما مورد بررسی قرار دهیم و مزایای استفاده از این پلتفرم را بیان کنیم.

هر آنچه که باید درباره پایونیر بدانید

پایونیر یک شرکت خدمات مالی است که برای شما امکان استفاده از انواع خدمات انتقال پول و خدمات پرداخت دیجیتالی را فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که دارندگان حساب پایونیر این امکان را خواهند داشت که بتوانند به حساب بانکی، مستر کارت و کیف پول خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

 

شما با افتتاح حساب پایونیر این امکان را خواهید داشت تا بتواند خدمات پرداخت بین‌المللی B2B را به راحت‌ترین نحو ممکن انجام دهید. البته این نکته را هم درباره پایونیر بدانید که این سرویس در بیش از 200 کشور و با 150 نوع ارز ارائه می‌شود. از این رو، پایونیر همواره طرفداران بسیاری را دارد.

همانطور که گفته شد، پایونیر برای اولین بار در سال 2005 فعالیت خود را برای اولین بار آغاز کرده است و در حال حاضر از میان 5000 شرکت نقل و انتقال ارزی رتبه صدم را کسب کرده است. همچنین این شرکت در سطح جهان دارای 12 دفتر است و در حال حاضر هم از زیر مجموعه‌های مسترکارت به شمار می‌رود.

کاربردهای متنوع پایونیر

یکی از اصلی‌ترین دلایل افتتاح حساب پایونیر و استفاده از خدمات این شرکت، انتقال پول است. شما با پایونیر این امکان را خواهید داشت که بتوانید به نقاط مختلف جهان ارز منتقل کرده یا دریافت کنید. همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما با افتتاح حساب پایونیر این امکان را هم خواهید داشت که بتوانید ارز مورد نیاز خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنید که این کار معمولا توسط واسطه‌ها مانند صرافی‌ها انجام می‌شوند.

از جمله دیگر خدمات پایونیر می‌توان به کسب و کارهای اینترنتی اشاره کرد که برای انتقال پول به کشور ایران مشکل دارند. برخی از سایت‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید با کمک آن‌ها و با محوریت پایونیر، خدمات دریافت وجه یا انتقال پول را به کشور ایران انجام دهید. همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که پس از انتقال، نقد کردن ارزی با کمک پایونیر می‌تواند کاری بسیار مطمئن باشد و از این رو در جهان به عنوان روشی شناخته‌شده و مطمئن از آن استفاده می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که شما را به افتتاح حساب پایونیر ترغیب خواهد کرد، امکان خریدهای بین‌الملل است. در نظر داشته باشید که اگر شما در پایونیر حساب داشته باشید، می‌توانید از فروشگاه‌های بزرگ و معتبری که برای ایران ممنوع هستند، مانند آمازون خریداری کنید.

یکی دیگر از امکاناتی که افتتاح حساب پایونیر به شما خواهد داد، امکان استفاده از خدمات برخی سایت‌های خارجی مانند Booking.com اشاره کرد. به عنوان مثال، شما با داشتن حساب پایونیر و مراجعه به سایت ذکر شده می‌توانید برای خود هتل رزرو کنید.

همچنین افتتاح حساب پایونیر به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید از سرویس‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و میزبانی وب خدمات دریافت کنید. از جمله این سرویس‌ها هم می‌توان به HostGator و NameCheap اشاره کرد. البته یکی دیگر از مواردی که می‌تواند برای دارندگان حساب پایونیر نیز حائز اهمیت باشد، این است که می‌توانند برای خود درخواست افتتاح حساب بانکی آمریکایی مجازی را بدهند. امکانی که در بسیاری از سرویس‌ها در دسترس نیست.

مزایای افتتاح حساب پایونیر و استفاده از خدمات این شرکت

از جمله امتیازاتی که شما با افتتاح حساب پایونیر به‌دست خواهید آورد می‌توان به امکان پرداخت‌های متعدد در یک زمان اشاره کرد. همچنین شما با افتتاح حساب پایونیر این امکان را خواهید داشت که بتوانید در یک بازی زمانی مشخص، به صورت منظم پول را برای چندین نفر انتقال دهید.

ضمنا به این نکته هم توجه داشته باشید که پایونیر می‌‌تواند کاری کند که پرداخت‌های دسته‌جمعی شما به صورت کاملا اتوماتیک صورت بگیرند و از این رو خدمات انتقال وجه می‌تواند بسیار آسان‌تر از قبل شود. در نظر داشته باشید که سیستم پایونیر این امکان را هم به شما خواهد داد که بتوانید حقوق کارمندان را در سراسر جهان از طریق سیستم مالی این شرکت پرداخت کنید. از این رو پرداخت حقوق هم می‌تواند با پایونیر برای شما آسان‌تر از همیشه شود.

هزینه استفاده از خدمات پایونیر

به طور کلی می‌توان گفت که بیشتر سیستم‌های پرداخت مالی در جهان از کاربران خود مبلغی را به عنوان مالیات یا کارمزد دریافت می‌کنند. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت پایونیر ادعا دارد که همواره کمترین میزان کارمزد را در میان رقبا از کاربران خود دریافت می‌کند.

اگر شما قصد انتقال پول به حساب دیگری را داشته باشید، اگر فرد گیرنده دارای حساب پایونیر باشد، میزان کارمزد انتقال برای شما صفر می‌شود و از این رو می‌توان گفت که شما سود بزرگی را کرده‌اید. اگر هم شما قصد پرداخت از طریق انتقال بانک‌های محلی را دارید، در صورتی که مبانی ارزی شما دلار آمریکا باشد، از پرداخت کارمزد معاف خواهید شد. در نظر داشته باشید که نقل و انتقال با یورو و پوند نیز به همین صورت رایگان است.

همچنین بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که پرداخت‌های شما اگر از طریق eCheck و با ارز دلار آمریکا باشند، بازهم برای شما کارمزدی در نظر گرفته نخواهد شد. اگر هم پرداخت‌های شما از طریق کارت اعتباری انجام می‌شوند، میزان کارمزد آن‌ها نرخ ثابت 3 درصد خواهد بود.

نحوه افتتاح حساب پایونیر

شما پیش از افتتاح حساب پایونیر باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از خدمات این سرویس برای ایرانیان منع شده است و از این رو نمی‌توانید با آی‌پی ایران وارد این برنامه شوید. از جمله دیگر کشورهایی هم که در این برنامه پشتیبانی نمی‌شوند، می‌توان به پاکستان و بنگلادش اشاره کرد. از این رو شما می‌توانید برای افتتاح حساب بانکی خود، از وی پی ان یا وی پی اس استفاده کنید.

اولین کاری که برای افتتاح حساب پایونیر باید انجام بدهید، مراجعه به وب‌سایت این شرکت است. پس از ورود به وب‌سایت این مجموعه، باید روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و سپس نوع اکانت مورد نظر را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اگر حساب مد نظر شما برای یک شرکت است باید گزینه شرکت را انتخاب کنید و اگر حساب برای شخص می‌خواهید، گزینه شخصی مناسب شما خواهد بود.

کاری که در ادامه باید انجام بدهید، وارد‌کردن ایمیل و پسوورد است. در این حالت از شما خواسته خواهد شد که پس از وارد کردن موارد ذکر شده، روی گزینه بعدی کلیک کنید. پس از انجام این کار، نوبت به وارد کردن آدرس محل زندگی می‌رسد. در این بخش شما باید کشور، نام خیابان و پلاک منزل خود را مشخص کنید. در بخش اطلاعات بیشتر آدرس هم می‌توانید جزئیات بیشتری از آدرس منزل خود شرح دهید. در بخش بعدی نیز باید نام شهر و سپس کد پستی منزل خود را وارد کنید که به شما این امکان را خواهند داد تا حساب پایونیر خود را افتتاح کنید.

سپس سایت شما را برای دیگر مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب پایونیر به بخش بعدی هدایت خواهد کرد. در بخش بعدی باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در دو بخش اول باید نام و نام خواندگی را به ترتیب وارد کرده و سپس سراغ تاریخ تولد بروید. در نظر داشته باشید که در بخش تاریخ تولد باید تاریخ تولد خود را به صورت میلادی وارد کنید.

در ادامه شما به SSN بر خواهید خورد. بد نیست بدانید که اس اس ان، شماره نه رقمی شهروندان آمریکایی است که درست مانند شماره ملی ما ایرانیان عمل می‌کند. سپس باید شماره موبایل خود را وارد کرده و دو گزینه‌های مربوط به قوانین این شرکت را قبول کنید. در ادامه گزینه SIGN UP را باید انتخاب کنید.

پس از کلیک روی گزینه Submit، برای شما ایمیل تایید حساب کاربری ارسال خواهد شد که با وارد ایمیل خود شده و در ایمیل ارسال شده، حساب کاربری خود را تایید کنید. کار تمام شده و افتتاح حساب پایونیر شما به پایان رسیده است.

رقبای پایونیر را بیشتر بشناسید

همانطور که گفته شد در سال‌های اخیر درگاه‌ها و سرویس‌های پرداخت متنوعی به صورت آنلاین ایجاد شده‌اند که به شما این امکان را خواهند داد تا بتوانید در مدت زمانی بسیار کمتر نسبت به خدمات حضوری، روندهای مالی خود را از جمله انتقال وجه دنبال کنید. یکی از برترین درگاه‌ها همواره پایونیر بوده است. اما در کنار این سرویس، سرویس‌های دیگری نیز وجود دارند که همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان هستند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

پی‌پال؛ دوست شما برای خدمات مالی

پی‌پال را به جرئت می‌توان سرسخت‌ترین رقیب پایونیر دانست. پی‌پال برای اولین بار در سال 1998 ارائه شد و توانست جایگاه مناسبی را در میان مشتریان پیدا کند. یکی از بنیان‌گذاران این سرویس نیز ایلان ماسک معروف است که اکنون مدیریت تسلا و اسپیس ایکس را بر عهده دارد. یکی از مواردی که پی‌پال را رقیبی جدی برای پایونیر می‌کند، امنیت بالای این سرویس است. به طوری که کمتر کسی می‌تواند از سیستم نقل و انتقال پی‌ال ایراد جدی بگیرد.

اسکریل؛ یکی دیگر از گزینه‌های سرویس مالی

اگر شما تمایلی به افتتاح حساب پایونیر یا پی‌پال ندارید، می‌توانید سراغ گزینه‌های دیگری مانند اسکریل بروید. اسکریل نیز یکی دیگر از سرویس‌های ارائه دهنده خدمات مالی است که به دلیل سرعت بالای خود شناخته می‌شود. البته لازم به ذکر است که اسکریل نیز مانند پی‌پال و پایونیر دسترسی خود را برای ایرانیان محدود کرده است و از این رو ایرانیان به صورت آزاد نمی‌توانند وارد این سرویس شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

سرویس مالی استرایپ

استرایپ هم یکی دیگر از سرویس‌های ارائه دهنده خدمات مالی است که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو کالیفرنیا قرار دارد. استرایپ را می‌توان به عنوان یکی از پیش‌تازان مقابله با کلاه‌برداری و پول‌شویی دانست و از این رو می‌توان روی امنیت بالای این سرویس، حساب ویژه باز کرد.

افتتاح حساب پایونیر به راحت‌ترین شکل ممکن

با گسترش و پیشرفت روزافزون تکنولوژی، خدمات مالی هم به سمت غیرحضوری شدن و پرداخت آنلاین حرکت کرده‌اند. به طوری که امروزه درگاه‌ها و سرویس‌های ارائه دهنده خدمات مالی آنلاین و بین‌المللی ایجاد شده‌‌اند که به شما این امکان را خواهند داد تا بتوانید با توجه به نیاز خود، از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از برترین سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی، پایونیر است. پایونیر این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید با کمترین میزان کارمزد و در برخی مواقع هم بدون کارمزد، خدمات مالی خود را انجام دهید. شما برای افتتاح حساب پایونیر نیاز به ارائه آدرس محل زندگی و اطلاعات حساب بانکی خود خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که شما با افتتاح حساب پایونیر می‌توانید به خدمات گسترده این سرویس دسترسی داشته باشید. از جمله خدمات متنوع آن هم می‌توان به نقل و انتقال پول، تبدیل واحد ارز دریافتی، خدمات برداشت یا واریز وجه و دیگر مواردی که به خدمات مالی مربوط می‌شوند، اشاره کرد.

یکی از مواردی که شما با افتتاح حساب پایونیر و استفاده از خدمات این مجموعه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، امکان حذف کارمزد است. در برخی مواقع مانند انتقال وجه به یک حساب پایونیر دیگر، این امکان برای شما فراهم خواهد بود که برای این انتقال، هیچ کارمزدی را پرداخت نکنید.

 

مراحل افتتاح حساب

مدت زمان: 8 روز کاری
1

قدم اول

تماس با کارشناسان الو اپلای

2

قدم دوم

درخواست اکانت وریفای شده پایونیر

3

قدم سوم

ثبت درخواست

4

قدم چهارم

ارسال مشخصات ارسال مدارک درخواست شده

5

قدم پنجم

وریفای مدارک

6

قدم ششم

اعلام حساب ارزی

7

قدم هفتم

پرداخت هزینه

8

قدم هشتم

افتتاح حساب پایونیر

9

قدم نهم

وریفای حساب پایونیر

10

قدم دهم

تحویل حساب در 15 روز کاری

11

قدم یازدهم

اتمام کار

 

سوالات متداول افتتاح حساب پایونیر

امور مربوط به وریفای پایونیر را موسسه شما انجام می دهد؟

بله صفر تا صد امور مربوط به پایونیر را موسسه ما انجام می دهد.

چند روز طول می کشد حساب پایونیر را تحویل دهید؟

15 روز کاری زمان میبرد تا حساب پایونیر به شما تحویل داده شود.

آیا برای پایونیر نیازی به حساب ارزی هست؟

بله قطعاً.

حساب پایونیر به نام خود ما باز می شود؟

بله، حساب پایونیر به نام شماست.

پایونیر در ترکیه خدمات دارد؟

بله، پایونیر در همه جای دنیا خدمات دارد.

آیا با پایونیر می توان خرید کرد؟

بله از سایت هایی به مانند آمازون و ebey می تونید خرید کنید.

پایونیر چند مدل حساب دارد؟

دو مدل دارد، هم می توانید حساب شخصی و هم حساب شرکتی باز کنید.

افتتاح حساب پایونیر

وضعیت موجودی

موجود

زمان تحویل

15 روز کاری

ویژگی های حساب پایونیر

پشتیبای الو اپلای

هزینه مناسب صدور

قابلیت شارژ

اکانت وریفای شده

مشخصات حساب پایونیر

تاریخ انقضا ندارد

پایونیر یک حساب شرکتی هست

برای وریفای پایونیر لازم است تا متقاضی حتما حساب ارزی داشته باشد.

بیش از 150 ارز خارجی را پشتیبانی می کند

از برخی خودپردازهای پشتیبانی می توانید پول نقد دریافت کنید

از وب سایت های مختلف اقدام به خرید کنید.

امکان پرداخت های بین المللی را خواهید داشت

امکان دریافت درآمدهای ارزی را برای شما فراهم می کند

افتتاح حساب های مشابه

تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .