whatsapp
الو اپلای
نقد کردن درآمد ارزی از nativecamp

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  11 تیر 1402

تعداد نظرات :  2

نقد کردن درآمد ارزی از nativecamp

نیتیوکمپ (NativeCamp) از بهترین پلتفرم‌های تدریس آنلاین زبان انگلیسی در ژاپن بوده و هدف اصلی آن، تجربه آموزش زبان انگلیسی به صورت تعاملی و عملی است. مدرسین این پلتفرم می‌توانند از طریق آموزش زبان انگلیسی به درآمد برسند و با افتتاح حساب بین‌المللی پایونیز، دستمزد خود را به صورت دلاری دریافت کنند. با این حال یکی از دغدغه‌های مدرسین به خصوص از کشور ایران، نقد کردن درآمد ارزی از nativecamp است. در ادامه همراه الواپلای باشید تا با روش‌های نقد کردن درآمد از نیتیو کمپ آشنا شوید و با استفاده از خدمات این موسسه براحتی درآمد خود را نقد کنید.

 

حساب پایونیر برای نقد کردن درآمد ارزی از nativecamp

جهت دریافت درآمد از سایت نیتیوکمپ، به حساب پایونیر (Payoneer) نیاز خواهید داشت. پایونیر یکی از سرویس‌های پرداخت آنلاین است که برای انتقال و دریافت پول به صورت بین‌المللی استفاده می‌شود و در سایت‌های فریلنسری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای افتتاح حساب پایونیر نیز باید به وب سایت رسمی آن مراجعه کرده و با تکمیل فرمی شامل اطلاعات هویتی و اطلاعات بانکی اقدام به ثبت نام کنید. از آنجا که فرایند افتتاح حساب بین‌المللی در کشور ما کمی دشوار بوده و نیاز به مدارک خاصی دارد، می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پایونیر الوپلای استفاده کرده و پس از آن براحتی درآمد ارزی خود را از نیتیوکمپ با کمترین کارمزد نقد نمایید.

 

آشنایی بیشتر با سایت nativecamp

از طریق آموزش با مربیان مجرب انگلیسی در نیتیو کمپ، کاربران قادر به بهبود مهارت‌های شنیداری، صحبت کردن، خواندن و نوشتن خود را در محیط‌های تحصیلی، حرفه‌ای و اجتماعی هستند. در این سایت، کاربران می‌توانند با مدرسین خود از طریق سیستمی به صورت آنلاین در ارتباط باشند. برنامه‌ی کاری بر اساس زمان و ترتیب رزرو شده توسط کاربران به همراه مدرسین تنظیم می‌شود و آن‌ها قادر به شرکت در جلسه‌های اموزشی در زمان دلخواه خواهند بود.

 

دستمزد مدرسین در NativeCamp چقدر است؟

معلمان درNative Camp  بسته به نوع درسی که ارائه می‌دهند، نرخ‌های پرداخت متفاوتی دارند. بطور کلی دستمزد معلمان به صورت ساعتی تعیین نمی‌شود و آن‌ها باتوجه به تدریس هر درس حقوق دریافت می‌کنند. علاوه بر آن نیز ملیت معلم در پرداخت حقوق تاثیرگذار خواهد بود. به طور مثال حقوق دریافتی یک معلم از ایالات متحده نسبت به معلم دیگر از کانادا متفاوت محاسبه خواهد شد.

 

تاریخ پرداخت دستمزد nativecamp

به طور معمول در روزهای 10 و 25 هر ماه میلادی حقوق مدرسین پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که Native Camp مبلغ را به حساب پایونیر ارسال می‌کند. از این‌رو واریز مبلغ به حساب شما و نقد کردن درآمد ارزی از nativecamp ممکن است چند ساعتی زمان ببرد.

 

 

شرایط تدریس در نیتو کمپ

برای تدریس در Native Camp باید تسلط کامل به زبان انگلیسی و حداقل 18 سال سن داشته باشید؛ همچنین نیازی به ارائه مدرک یا گواهینامه TEFL، ESL، CELTA و TESOL نخواهد بود. پیش از شروع تدریس برای استخدام در نیتیوکمپ باید در مصاحبه آنلاین شرکت کرده و در مدت زمان 20 دقیقه، به حدود 40 سوال پاسخ دهید.

همچنین ساعات کاری نیتیوکمپ منعطف است و زمان خاصی برای تدریس وجود ندارد. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز با توجه به شرایط خود و دانش‌آموزان کلاس درس برگزار کنید. با این حال اگر در حال کار بر روی مدرک زبان خود هستید یا به دوره آموزشی نیاز دارید، Native Camp مکانی عالی برای شروع خواهد بود.

 

نقد کردن درآمد ارزی در کوتاه ترین زمان با الواپلای

این روزها با گسترش تکنولوژی و تقاضا، سایت‌های فریلنسری به صورت قابل توجهی رونق یافته‌اند. در این سایت‌ها کارفرمایان و فریلنسرها با یکدیگر به صورت مستقیم و بدون واسطه در ارتباط هستند. Nativecamp نیز از جمله سایت‌های فریلنسری بوده و مدرسین NativeCamp، می‌توانند با آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره در این پلتفرم درآمد کسب کنند.

باتوجه به مطالب گفته شده، از روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق آموزش زبان انگلیسی، تدریس در پلتفرم نیتیوکمپ است. شما می‌توانید باتوجه به دوره تدریس خود درآمد داشته باشید و آن را نقد کنید. البته برای دریافت دستمزد نیتیوکمپ باید حساب پایونیز افتتاح نمایید. برای افتتاح حساب، نقد کردن درآمد ارزی از  nativecamp و کسب راهنمایی‌های بیشتر در این زمینه نیز می‌توانید از طریق شماره‎‌های ۰۲۱۸۸۸۸۴۶۴۵ –  ۰۲۱۸۸۸۵۰۳۶۴ با کارشناسان الواپلای تماس بفرمایید. مشاورین الواپلای در کوتاه‌ترین زمان خدمات جامعی به شما ارائه خواهند داد.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
اولین کسی باشید که به این پست رای میدهید!

  • زهرابامی

    1402-07-22 در 11:28 ب.ظ

    سلام و درود. ایرانی هستم میخواهم برای تدریس در نیتیو کمپ اقدام کنم. در هنگام وارد کردن مشخصات، نام کشور ایران را وارد کردم. برونvps.
    برای آزمون از وی پی اس استفاده میکنم و ای پی من آلمان است. میتوانم از دوستم بخواهم برای من در المان حساب پایونر با مشخصات من ایجاد کند؟
    بعد از واریز مبلغ چگونه میتوانم برداشت کنم؟
    آیا باید شما برای من برداشت را انجام دهید؟
    آیا همیشه برای تدریس باید با vps متصل شوم؟
    آیا در هنگام پرکردن اطلاعات نباید میگفتم که ایرانی هستم؟
    از راهنمایی شما سپاسگزارم

    • شیوا داداش زاده

      1402-08-28 در 10:02 ق.ظ

      سلام
      موسسه ما فقط نقد کردن نیتیو کمپ رو انجام می ده امور ثبت نامش رو انجام نمی دیم.

تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .