whatsapp
الو اپلای
رشته دیجیتال مارکتینگ در ترکیه

نویسنده :  ولی زاده

بروزرسانی شده در :  22 اسفند 1401

تعداد نظرات :  0

تحصیل دیجیتال مارکتینگ در ترکیه

رشته دیجیتال مارکتینگ از حوزه‌های مهم در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که از طریق  فناوری‌های دیجیتالی و ابزارهای انلاین، می‌توان به بهبود و ترویج برند، محصولات و خدمات آن در بازار هدف کمک کرد. این رشته شامل مفاهیمی مانند بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تحلیل وب سایت، روابط عمومی دیجیتال، مدیریت تبلیغات و تجارت الکترونیک است. دیجیتال مارکتینگ در کشور ترکیه نیز همانند سایر کشورها، به عنوان رشته‌ای پرکاربرد و مهم در زمینه بازاریابی شناخته می‌شود.

بسیاری از شرکت‌ها و برندها در ترکیه از دیجیتال مارکتینگ برای بهبود و افزایش شناخت برند، جذب مخاطب، افزایش فروش محصول و ترویج خدمات خود استفاده می‌کنند. رشته دیجیتال مارکتینگ در ترکیه به ویژه مقطع کارشناسی ارشد بسیار محبوب بوده و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ترکیه فرصت آموزش در سطح بالا و تجربه تحصیل فوق‌العاده با امکانات بسیار را برای دانشجویان خود فراهم می‌کنند و یک گزینه عالی برای تحصیل در ترکیه می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با رشته دیجیتال مارکتینگ در ترکیه بیشتر آشنا شوید.

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ در ترکیه

تحصیل در مقطع کارشناسی در ترکیه می‌تواند در انتقال مفاهیم پایه‌ای بازاریابی، تبلیغات و مدیریت بسیار کمک کننده باشد. علاوه بر آن نیز شرکت در دوره‌های مرتبط و تخصصی دیجیتال مارکتینگ در ترکیه شما را به سطح لازم می‌رساند؛ با این حال تحصیل در این رشته باعث می‌شود تا اصول بازاریابی دیجیتال را به صورت تخصصی آموزش ببینید و مهارت‌های لازم را پیدا کنید.

دسترسی به موقعیت‌های شغلی در ترکیه مانند تبلیغات و مدیریت بازاریابی برند در تمام زمینه‌ها نیازمند برخورداری از مدرک کارشناسی است. حتی داشتن مدرک کارشناسی ارشد می‌تواند در توسعه شغلی، افزایش درامد و فرصت‌های بیشتر بسیار کمک کننده باشد.

 

تحصیل در کارشناسی ارشد دیجیتال مارکتینگ ترکیه

کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال در خارج از کشور از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در حوزه بازاریابی است که بسیاری از دانشجویان بویژه دانشجویان ایرانی بدنبال تحصیل در آن هستند. در این رشته دانشجویان با تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی دیجیتال آشنا شده و یاد می‌گیرند که چگونه از ابزارهایی مانند ایمیل مارکتینگ، محتوای دیجیتال، وب سایت، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و بسیاری دیگر برای جذب و حفظ مشتریان برند استفاده کنند. همچنین با دریافت مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال فرصت‌های شغلی بسیاری چه در داخل و چه در خارج از کشور برای فارغ‌التحصیلان این رشته وجود دارد.

برخی از شغل‌های مرتبط با این رشته شامل مدیر بازاریابی دیجیتالی، کارشناس بازاریابی دیجیتال، کارشناس سئو، کارشناس تبلیغات آنلاین، مدیر محتوای دیجیتال و مواردی دیگر هستند. همچنین از مزایای کار در خارج از کشور بویژه در ترکیه به عنوان متخصص دیجیتال مارکتینگ می‌توان به پرداخت حقوق بالا، فرصت‌های شغلی بیشتر، تجربه جدید و توسعه فردی، آشنایی با فرهنگ متنوع و جذاب، امکان سفر به کشورهای مختلف و بهره‌مندی از تسهیلات ویژه اشاره کرد.

 

مهارت های مود نیاز در رشته دیجیتال مارکتینگ در ترکیه

فعالیت در عرصه دیجیتال مارکتینگ شامل بسیاری از مهارت‌ها و تخصص‌هاست که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحلیل‌گر: برای انجام کار در این حوزه باید توانایی تحلیل داده‌های مرتبط با کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و وب سایت را داشته باشید و از ابزارهای آماری و تحلیلی استفاده کنید.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو: برای جذب ترافیک و کسب رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو باید توانایی بهینه‌سازی وب سایت و محتوای آن برای موتورهای جستجو بویژه گوگل را داشته باشید.
  • مدیریت تبلیغات: ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی نیازمند مدیریت است؛ درواقع آشنایی با ابزارهایی مانند گوگل ادز (Google Ads) و ایجاد کمپین مناسب می‌تواند در نتایج آن بسیار مفید واقع شود.
  • بازاریابی محتوا و کپی رایت: برای جذب مخاطبین و افزایش ترافیک وب سایت و بهبود ارتباط با مخاطبین باید توانایی تولید و مدیریت محتوا را نیز داشته باشید.
  • شبکه‌های اجتماعی: بمنظور استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تبلیغات و رسیدن به مخاطبین هدف باید به مدیریت حساب‌های شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای مناسب در آن‌ها مسلط باشید.
  • طراحی و توسعه وب سایت: با داشتن این مهارت می‌توانید وب سایت را توسعه دهید تا کاربران بیشتری را به سمت برند جذب کنید.
  • مهارت‌های ارتباطی و تعامل با مشتری: حتما می‌دانید که ارتباط مناسب و موثر با مشتری در جذب آن بسیار اثرگذار است. از این رو به عنوان یک دیجیتال مارکتر باید تعامل خوبی با مشتریان خود برقرار کنید.

 

بازار کار دیجیتال مارکتینگ در ترکیه

بازار کار رشته دیجیتال مارکتینگ در ترکیه همچنان در حال رشد است و به عنوان بازاری پررونق در منطقه شناخته می‌شود. این در حالیست که تعداد کاربران اینترنت در ترکیه بیش از 70 میلیون نفر رسیده که باعث شده است تا شرکت‌های بسیاری بدنبال فرصت‌های موجود در بازار آنلاین باشند. حتی پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آینده این رشته در زمینه شغل و درامد رشدی 10 درصدی خواهد داشت.

درامد فارغ‌التحصیلان این رشته به نوع شغل، برند و صنعت در ترکیه بستگی دارد و میانگین حقوق سالانه آن‌ها نیز در حدود 66 هزار دلار است. همچنین باتوجه به رشد چند درصدی در آینده نیز این میزان دستمزد به 143 هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در ترکیه با موسسه الواپلای

بطور کلی افرادی که بدنبال پیشرفت حرفه‌ای و گسترش دانش خود در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند می‌توانند با دریافت مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال در ترکیه فرصت‌های شغلی و تجربیات جدید بدست آورند که این امر می‌تواند به ارتقا سطح دانش، توسعه شغلی و درامد مالی بالا منجر شود. همچنین کار در محیط‌های فرهنگی متنوع و جذاب در کشورهایی مانند ترکیه می‌تواند تجربه فرهنگی بسیاری را برای فارغ‌التحصیلان این رشته به همراه داشته باشد.

بطور کلی باتوجه به نیاز روبه رشد شرکت‌ها به تبلیغات دیجیتال و رقابت شدید در بازار، رشته دیجیتال مارکتینگ در ترکیه به یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها تبدیل شده است. در صورت تمایل به تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کشور ترکیه و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان الواپلای تماس بگیرید. موسسه الواپلای متخصص در زمینه مهاجرت تحصیلی و برخورداری از کارشناسان و وکلای مجرب در کوتاه‌ترین زمان خدمات باکیفیتی را خدمت شما ارائه می‌دهد.

امتیاز خود را ثبت کنید


چه قدر این پست برایتان مفید بود؟
اولین کسی باشید که به این پست رای میدهید!

اولین کسی باشید که برای این پست کامنت میگذارید!
تماس با ما
درخواست مشاوره رایگان

ما همراه شما خواهیم بود

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه 2
آدرس و لوکیشن دفتر استانبول : DAP Vadi,Z ofis ,S Blok ,No 56 Kağıthane İstanbul
021-88884645 | 021-88850364
۸ الی ۲۱
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .